گوناگون

سلفی زیبای فقیهه سلطانی و دخترش+ عکس

سلفی زیبای فقیهه سلطانی و دخترش+ عکس

فقیهه سلطانی از بازیگران بی حاشیه سینما و تلویزیون سلفی جذابی همراه با دخترش گندم در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

فقیهه سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون اینستاگرام خود را با قابی زیبا از خود و دخترش به روز کرد. در جدیدترین عکس فقیهه سلطانی که در سینما و تلویزیون نقش های خاطره انگیزی ایفا کرده است، زیبایی خیره کننده و جوانی چهره اش مورد توجه قرار گرفت. در ادامه این بخش از نمناک مادر دختری جدید فقیهه سلطانی و دخترش گندم را مشاهده می کنید.

فقیهه سلطانی عکسی از خود و گندم دخترش را در قالب پست منتشر نمود که زیبایی فوق العاده اش مورد توجه قرار گرفت و با انتشار عکس قدیمیش توسط کاربران در فضای مجازی بحث برانگیز شد. خانم بازیگر با انتشار تصویر خود کنار دخترش گندم نوشت:

با دوست صمیمیم، گندمکم، همین الان

فقیهه-سلطانی

سن فقیهه سلطانی و مختصر بیوگرافی اش

فقیهه سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 29 مرداد سال 1353 در همدان ودر خانواده پر جمعیت متولد شد. پدرش روحانی است و دارای هفت خواهر و برادر می باشد که سعید سلطانی برادر بزرگش کارگردان و نویسنده بوده و یکی از خواهرانش به نام فخری سلطانی از بازیگران سینما و تئاتر است.

همسر فقیهه سلطانی

فقیهه سلطانی متاهل است و با و جلال امیدیان اردیبهشت ماه سال 94 ازدواج کردند. جلال امیدیان متولد 1 فروردین 1357، بازیکن سابق و مربی فوتبال کشورمان می باشد و سابقه بازی فوتبال در تیم های پیکان تهران، مس کرمان و ذوب‌آهن اصفهان را دارد. فقیهه سلطانی و همسرش دارای یک دختر به نام گندم هستند که در دی ماه سال 95 به دنیا آمد. جلال امیدیان از ازدواج قبلی خود، یک دختر به نام نسیم دارد.

ارسال نظر

  • شیرین صفوی

    چند کیلو پلاستیک و ژل و بوتاکس و بتونه !!! فقط زیاد تو گرما نباش !!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار