گوناگون

کد مخفی تپ سواپ برای دریافت ۲۰۰ هزار سکه امروز ۱۲ تیر ماه+ تاریخ دقیق لیست شدن

کد مخفی تپ سواپ برای دریافت ۲۰۰ هزار سکه امروز ۱۲ تیر ماه+ تاریخ دقیق لیست شدن

شما می توانید روزانه با وارد کردن کد مخفی تپ سواپ، ۲۰۰ هزار سکه پاداش بگیرید.

به گزارش پارسینه، پروژه تپ سواپ از سری بازی های ماینینگ است که به کاربران این امکان را می دهد تا توکن های TAPS را به دست آورند.این بازی به تازگی کد مخفی تپ سواپ را ایجاد کرده است که در صورت اجرای درست آن می توانید سکه به دست آورید.برای به دست آوردن ۲۰۰ هزار سکه ابتدا برنامه تپ سواپ را باز کنید: به بخش "Tasks" از منوی اصلی کلیک کنید.

بخش سینما را کلیک کرده و با برچسب «تماشا اولین ویدیو»، می توانید کد را استخراج کنید.

 

معمولاً برای دریافت کد مخفی تپ سواپ، یک ویدیو تماشا می‌کنید، اما در اینجا برای صرفه‌جویی در وقت شما، ما کد مخفی تپ سواپ را ارائه می‌کنیم.کد روزانه تپ سواپ: 548719 است.

11zon_cropped (1)

به خاطر داشته باشید که حتما عدد را انگلیسی وارد کنید تا ۲۰۰ هزار سکه به شما داده شود.

تاریخ دقیق لیست شدن پروژه تپ سواپ

تپ سواپ امروز درباره تاریخ لیست شدن این پروژه توضیحاتی ارائه داد: اخیرا سر و صدای زیادی در مورد ما به وجود آمده است، به خصوص در مورد لیست کردن در صرافی های سطح یک، افت شدید قیمت و موارد دیگر. 

جای تعجب نیست: این پروژه به یکی از بازیگران اصلی در سطح جهانی تبدیل شده است و در رتبه اول قرار گرفته است. این نوع توجه نه تنها کلاهبرداران، بلکه رهبران صنعت وب ۳ را نیز به خود جلب می کند.

تیم تپ سواپ در حال مذاکره فعال با صرافی های سطح یک است و این سطح از توجه مستلزم کار بسیار دقیق تری روی توکنومیک و استراتژی راه اندازی مناسب است پس به زمان اضافی نیاز داریم.

راه اندازی (لیست شدن تپ سواپ) در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۴ ، عادلانه و مهمتر از آن سودآور برای همه کاربرانی است که بدون توجه به هر اتفاقی در کنار ما هستند.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار