گوناگون

شکار سربازان اسراییلی با سلاح ایرانی صیاد

شکار سربازان اسراییلی با سلاح ایرانی صیاد

در ویدئو منتشر شده شاهد هستیم یک تک تیرانداز جنبش حماس با استفاده از سلاح ضد استحکامات "غول" فرمانده تانک مرکاوا اسرائیلی را هدف قرار می دهد.

به گزارش پارسینه به نقل از مشرق نیوز، به تدریج زمزمه‌هایی از خستگی و فرسودگی نظامیان صهیونیست در نوار غزه و اعمال فشار آنها بر دولت نتانیاهو برای پایان جنگ شنیده می‌شود.

برخی منابع داخلی صهیونیستی ادعا می کنند بسیاری از فرماندهان ارشد ارتش اسرائیل نیز خواستار رسیدن به توافقی برای آتش بس و عقب نشینی از غزه هستند؛ موضوعی که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم با آن مخالف بوده و موجب خشم نظامیان اسرائیلی شده است.

فرماندهان و طراحان ارتش اسرائیل پس از ۲۶۸ روز نبرد سنگین در غزه به خوبی آگاه شده اند که اهدافی نظیر کنترل کامل این منطقه و نابودی حماس بسیار دور از دسترس بوده و با ۱ یا ۲ سال نبرد پرتلفات دیگر نیز قابل دستیابی نخواهند بود؛ هر بار که نظامیان صهیونیستی ادعای پاکسازی و کنترل منطقه ای را کرده و از آن خارج می شوند بلافاصله رزمندگان حماس به آن محل بازگشته و اقدام به کمین های سنگین علیه ستون های زرهی یا محل تجمع سربازان اسرائیلی می کنند.

به گزارش وبسایت صهیونیستی معاریو بیش از ۵۰۰ عراده تانک و نفربر زرهی اسرائیلی در نبردهای ماه های گذشته هدف حملات رزمندگان حماس قرار گرفته اند که ده‌ها عراده از آنها در سطحی آسیب دیده اند که دیگر قابل بازیابی نخواهند بود.

1

نبرد نفس‌گیر رزمندگان حماس با تانک‌های مرکاوا در رفح

2

منابع رسانه ای وابسته یا طرفدار صهیونیست با انتظار نقشه های خیالی همواره مدعی کنترل N درصد از مناطق نوار غزه بر اساس تصاویر ورود نظامیان صهیونیست به محله های مختلف این منطقه هستند؛ اما واقعیتی که در میدان نبرد جریان دارد بسیار متفاوت است.

به تازگی بخش رسانه ای گردان های عزالدین قسام تصاویری از نبرد نفس گیر رزمندگان حماس با تانک‌های مرکاوا ارتش اسرائیل از فواصل چند متری منتشر کرده است.

صهیونیست ها مدعی هستند که تانک مرکاوا مارک۴ این رژیم با زره تقویت شده و سیستم حفاظت فعال تروفی در برابر حملات ضد زره رقیب ایمن خواهد بود اما نبردهای محله های مختلف غزه نشان داد هنگامی که رزمندگان شجاع فلسطینی از فواصل بسیار نزدیک اقدام به فعال کردن تله انفجاری، استفاده از بمب های چسبان و شلیک راکت های الیاسین می کنند دیگر کاری از مرکاوا بر نخواهد آمد و آنها حتی متوجه سمت و نوع حمله نیز نخواهند شد.

در ویدئوی منتشر شده نیز رزمندگان حماس با خونسردی تمام به نزدیکی تانک مرکاوا اسرائیلی رفته و با چسباندن بمب به زیر برجک آسیب شدیدی به آن وارد می کنند که مشخصا تانک برای مدت طولانی از دور خارج خواهد شد.

در صحنه های دیگر ویدئو نیز شاهد شلیک راکت های الیاسین به تانک های مرکاوا و همچنین شلیک خمپاره به محل استقرار نظامیان صهیونیست در منطقه رفح هستیم.

شکار کودک کشان صهیونیست توسط "صیاد ایرانی"

اما یکی دیگر از محله هایی که صهیونیست ها چندین ماه است مدعی اشغال کامل و پاکسازی آن هستند محله مشهور شجاعیه در شمال غزه است.

انتشار تصاویری جذاب از سوی بخش رسانه ای حماس بار دیگر ادعاهای واهی صهیونیست ها را زیر سوال برد.

3

در ویدئو منتشر شده شاهد هستیم یک تک تیرانداز جنبش حماس با استفاده از سلاح ضد استحکامات "غول" فرمانده تانک مرکاوا اسرائیلی را هدف قرار می دهد.

با توجه به کالیبر ۱۲.۷ میلیمتری و هدف گیری دقیق تک تیرانداز فلسطینی، فرمانده اسرائیلی بدون تردید به هلاکت رسیده است؛ این ویدئو به خوبی اثبات می کند که در عمده محله های نوار غزه که صهیونیست ها مدعی اشغال آنها هستند نه تنها سربازان پیاده بلکه حتی خدمه تانک نیز امنیت جانی نداشته و با اولین غلفت شکار رزمندگان فلسطینی خواهند شد.

گفتنی است سلاح ضد استحکامات ۱۲.۷ میلی متری "غول" در واقع یک نسخه بومی شده از سلاح مشهور AM-۵۰ "صیاد" ایرانی محسوب می شود که به کمک انتقال تکنولوژی در نوار غزه تولید می شوند.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار