گوناگون

اكبر عبدي باز هم نقش زن را بازی می‌کند

اكبر عبدي بازيگر سينما اين بار دو نقش زن را بصورت همزمان در فيلم جديد فريدون جيراني بازي مي كند.


اين بازيگر سينما و تلويزيون در گفت وگو با ايرنا افزود: خواب زده ها عنوان جديد فيلم جيراني است كه در آن در دو نقش بطور همزمان بازي مي كنم.

وي يادآور شد: در اين اثر نقش مادر فرهاد اصلاني را كه پيرزني متمول و پولدار است را بازي مي كنم و در عين حال در نقش خاله اصلاني كه پيرزني شهرستاني است نيز به ايفاي نقش مي پردازم.

عبدي از ايفاي نقش دو پيرزن بطور همزمان در فيلم خواب زده ها به عنوان تجربه اي جديد در عرصه بازيگري اش ياد كرد.

اين بازيگر سينما و تلويزيون اظهار اميدواري كرد كه نقش آفريني وي در اين اثر سينمايي مورد توجه مخاطبان قرار گيرد.

وي با يادآوري اينكه جيراني هنوز دستمزدم را پرداخت نكرده اظهار اميدواري كرد كه اين تهيه كننده و كارگردان سينما به قول خود وفادار باشد.

اكبر عبدي بازيگر تواناي سينماي ايران حضور در نقش هاي زنانه را با فيلم آدم برفي به كارگرداني داود ميرباقري آغاز كرد كه اين اثر مورد توجه مخاطبان و منتقدان روبرو شد.

وي پس از بازي در اين فيلم اخيرا نيز نقش مادر رضاعطاران را در فيلم خوابم مياد بازي كرد كه براي اين نقش نامزد دريافت سيمرغ از سي امين جشنواره فيلم فجر شد.

فرهاد اصلاني، ساره بيات، صابر ابر، شقايق فراهاني، مليكا شريفي نيا، رويا ميرعلمي، حسن تسعيري ديگر بازيگران فيلم خواب زده ها به كارگرداني فريدون جيراني هستند

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد