گوناگون

پاکدل و طباطبایی چهارشنبه با «آزادراه» به سینماها می‌آیند

پارسینه: بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل هفته آینده با اکران «آزاد راه» ساخته عباس رافعی به سینماهای کشور می‌آیند

فیلم سینمایی«آزادراه» به کارگردانی عباس رافعی و با بازی مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی چهارشنبه این هفته در سینما های کشور به اکران درمی آید.

بهنوش طباطبایی بازیگر این فیلم سینمایی در گفت و گو با خبر نگار سینما پرس گفت: من در این فیلم نقش نامزد یک طلبه جوان را بازی می کنم که ایفای نقش طلبه بر عهده مهدی پاکدل است.

این بازیگر ادامه داد: آخرین کارم حضور درنمایش«سیندرلا» از جلال تهرانی بود که در کنار گلاب آدینه در آن بازی می کردم. در حال حاضر در حال مذاکره برای حضور در چند پروژه سینمایی هستم ولی با هیچکدام فعلا به توافق نهایی نرسیده ام.

مهدی پاکدل، بهنوش طباطبایی، حبیب اسماعیلی، هومن سیدی، شهین تسلیمی، رامین راستاد، جمال خلیلی، سیاوش قاسمی، دانیال نوروش و محمدرضا رحمانی و تینا آخوندتبار از بازیگران این فیلم سینمایی «آزاد راه» هستند.

«آزاد راه» قصه یک جوان روحانی است که در شرایط تراژیک اسیر می شود و این فیلم در سال 89 به مدیریت فیلمبرداری امیر کریمی در شهرهای تهران و قم تولید شد.

این فیلم داستانی متفاوت از روابط اجتماعی و زندگی روحانیون را به تصویر می‌کشد که ایفاگر نقش روحانی شیرین زبان اصفهانی با نام جواد در کنار سلمان(مهدی پاکدل) و مجید(حسن علیرضایی) است. طلبه جوان که با جوانان هم سن و سال خود ارتباطی دوستانه دارد و می کوشد با زبان خودشان به آنها نزدیک شود و باری از مشکلاتشان بردارد.

نویسنده: علیرضا محمودیایرانمهر، مدیر فیلمبرداری: امیر کریمی، صدابردار: عباس رستگارپور، طراح گریم: محمدرضا قومی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: بهرام صحیحی، مدیر تولید: مسعود دلیری، طراح صحنه و لباس: محمدرضا میرزامحمدی و عکاس: مجید صباغ بهروز، تهیه کننده: عباس رافعی

منبع:سینماپرس

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد