گوناگون

اندی گارسیا رئیس جنایت کار «از رئیس بدزد»

پارسینه: اندی گارسیا بازیگر کوبایی تبار سینما به جمع بازیگران درام اجتماعی «از رئیس بدزد» می‌پیوندد. این فیلم با حال و هوای واقع گرای خود، قصه یک سرقت بزرگ را تعریف می‌کند.

ریمودن دفلیتا امر کارگردانی این درام جنایتکارانه را بر عهده دارد و مایکل پیت و نینا آریاندا بازیگران اصلی آن هستند.

ری رومانو دیگر بازیگر آمریکای لاتین تبار سینما هم نقش مهمی در «از رئیس بدزد» دارد. این فیلم براساس یک قصه و ماجرای واقعی ساخته می‌شود.

مایکل پیت و نینا آریاندا در این فیلم در نقش یک زوج جوان بازی می‌کنند، که در عالم واقعیت با یک مسائل و مشکلات غیر منتظره روبرو شدند.

این دو که شباهت‌های زیادی به بانی و کلاید (دو سارق حرفه‌ای دوران بحران اقتصادی آمریکا در دهه بیست میلادی دارند) کارشان سرقت از باشگاه‌هایی است که رئیس‌های خشن و بی‌رحم شهر، مدیریت آ‌نها را بر عهده دارند.

شهر نیویورک محل اصلی فعالیت‌های آنان است و بزودی ترکیب ناهمگونی از ماموران پلیس فدرال، رئیس باندهای خلاف‌کار و خانواده‌های این دو سارق، جست و جو برای پیدا کردن آن‌ها را آغاز می‌کنند.

با آن که هدف همه آنها پیدا کردن و در اختیار گرفتن این دو سارق است، ولی هریک از آنها اهداف متفاوتی دارند که هیچ ارتباطی به هدف آن‌های دیگر ندارد.

بیل تیتلر تهیه کننده اکشن فانتزی پر فروش «جومانجی» ،با تولید درام اجتماعی و واقع گرای «از رئیس بدزد» نوع تازه‌ای از فیلم‌ساری را تجربه می‌کند.

هنوز زمانی برای شروع کار فیلم‌برداری «از رئیس بدزد» تعیین نشده است. ولی گفته می‌شود این فیلم 30 میلیون دلاری، برای اوایل فصل پاییز جلوی دوربین می‌رود.

منتقدان سینمایی می‌گویند باید منتظر یک فیلم جذاب ، خوش ساخت و افشاگرانه بود که زندگی مخفی و غیرقانونی شهر نیویورک را به نمایش می‌گذارد.

براساس شنیده‌ها ، اندی گارسیا در قصه این فیلم در نقش رئیس یکی از باشگاه‌هایی بازی می‌کند که دو کاراکتر اصلی قصه ،در آن جا هم دست به سرقت می‌زنند و باعث می‌شوند تا این مرد خطرناک، تصمیم به تعقیب و دستگیری آنها بگیرد.

گارسیا قبل از این در مجموعه فیلم پرفروش «یاران اوشن» بازی کرده است .وی به عنوان صداپیشه با دومین قسمت انیمیشن کامپیوتری «ریو» همکاری دارد.
منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد