گوناگون

اجراء طرح شفاء در ماه رمضان

پارسینه: طرح شفاء، عنوان طرحی است كه به موجب آن كمیته امداد با همیاری و مشاركت خیرین و نیكوكاران نسبت به رفع نیازهای درمانی خانواده های تحت حمایت امداد، با اولویت بیماران خاص و صعب العلاج اقدام می‌نماید.

علی سالارکیا با اعلام این خبر افزود: طرح شفاء، عنوان طرحی است که به موجب آن کمیته امداد با همیاری و مشارکت خیرین و نیکوکاران نسبت به رفع نیازهای درمانی خانواده‌های تحت حمایت امداد، با اولویت بیماران خاص و صعب العلاج اقدام می‌نماید.

وی با اشاره به روند اجرای این طرح تصریح کرد: شناسایی و تکمیل پرونده‌های بیماران نیازمند و ارائه آن به حوزه درمان، شناسایی گروههای متخصص و علاقمند به مساعدت، از میان اشخاص حقیقی و حقوقی و جذب آن‌ها، ارائه توضیحات کافی درخصوص ویژگی و نوع بیماری مددجویان و تحت حمایت، قرار دادن مددجویان بیمار توسط خیرین از بخش‌های مختلف اجرای طرح مذکور است.

مدیرکل کمیته امداد استان تصریح کرد: در محل برگزاری جشن رمضان امسال پرونده‌های بیماران خاص و صعب العلاج تحت حمایت در معرض دید مردم قرار گزفته تا خیرین با تقبل کل و یا بخشی از هزینه‌های درمانی این افراد، در حل مشکلات آنان را مشارکت نمایند.

سالارکیا از تمامی خیرین و مردم نیکوکار استان البرز درخواست کرد، ضمن حضور درجشن رمضان، در مجتمع امام علی (ع) محمدشهر، از بازارچه خیریه عرضه محصولات خودکفایی مددجویان تحت حمایت نیز بازدید کنند.

منبع: خبرگزاری ایلنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد