گوناگون

«روزهای بد بدر» اولین و آخرین حضورم در تلویزیون است

پارسینه: مهرناز بیات که پیش از این با فیلم «ورود آقایان ممنوع» رامبد جوان مطرح شد، گفت: پس از این فیلم دوست داشتم یک سریال نوروزی کار کنم.

او که این روزها در سریال نوروزی سعید آقاخانی با عنوان «روزهای بد به در» ایفای نقش می‌کند، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیوی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) از اولین حضورش در یک سریال نوروزی گفت و توضیح داد: «ورود آقایان ممنوع» پروژه خیلی بزرگی بود. پس از آن اکثر کارهایی که به من پیشنهاد می‌شد، تکرار همان کاراکتر مهشید نجفی در آن فیلم بود. به همین دلیل پیشنهادها را رد می‌کردم و احساس می‌کردم حیف است که آن شخصیت و آن کار را زیر سوال ببرم. به خاطر همین کار خاصی را قبول نکردم تا اینکه دوست داشتم برای یک سریال نوروزی، کار کنم که «روزهای بد بدر» سعید آقاخانی قسمت من شد.

او با اشاره به اینکه اولین کارش برای تلویزیون حضور در همین سریال «روزهای بد بدر» است، گفت: در سال 85 با فیلم «رییس» کارم را شروع کردم و اکثرا با دفتر فیلمسازی «بامداد فیلم» خانم منیژه حکمت کار کرده‌ام که همگی ملودرام بوده‌اند. پس از آن‌ها هم به سریال سعید آقاخانی آمدم.

او در پایان به نقش خود در سریال «روزهای بد بدر» اشاره کرد و گفت: در این سریال نقش یک دختر ساده را ایفا می‌کنم که با همه همدردی می‌کند. فکر می‌کنم حضورم در تلویزیون برای اولین و آخرین بار باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

  • ناشناس

    رژیم بگیری بد نیستا کل صفحه تلویزیون رو میگیری

  • ناشناس

    جایگزین خوبی واسه بهاره رهنما محسوب میشه!

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد