گوناگون

تعداد ثبت‌نام دانشگاهیان برای تشرف به عمره

پارسینه: قرعه کشی از میان ثبت‌نام کنندگان طی روزهای 10 و 11 دی ماه در سراسر کشور انجام می‌شود و نتایج از طریق سایت لبیک به اطلاع دانشگاهیان خواهد رسید. در این قرعه کشی زائرین اصلی و ذخیره انتخاب می‌شوند و ثبت‌نام نهایی از روز سه شنبه در سایت لبیک آغاز خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد رضا فقیهی با بیان اینکه مهلت ثبت‌نام از دانشگاهیان متقاضی تشرف به سرزمین وحی به پایان رسیده است، گفت: ثبت‌نام از دانشگاهیان از روز 29 آذرماه در سایت لبیک آغاز شد و تا 9 دی ماه ادامه داشت و علیرغم افزایش هزینه، تبلیغات کم به علت دیر اعلام شدن سهمیه و جلوگیری سیستم از ثبت‌نام دانشجویانی که سابقه تشرف عمره دانشجویی داشتند، با این حال با استقبال خوبی از سوی دانشگاهیان مواجه بودیم. در این مدت 280 هزار و 554 نفر از دانشگاهیان متشکل از 163 هزار و 212 نفر متأهل، 104 هزار و 630 دانشجوی مجرد و 12 هزار و 712 نفر از اساتید (علیرغم آنکه هنوز سهمیه‌ای برای اساتید اخذ نشده است)، ثبت‌نام کردند.

فقیهی گفت: قرعه کشی از میان ثبت‌نام کنندگان طی روزهای 10 و 11 دی ماه در سراسر کشور انجام می‌شود و نتایج از طریق سایت لبیک به اطلاع دانشگاهیان خواهد رسید. در این قرعه کشی زائرین اصلی و ذخیره انتخاب می‌شوند و ثبت‌نام نهایی از روز سه شنبه در سایت لبیک آغاز خواهد شد.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان کشور تصریح کرد: مراسم قرعه کشی نمادین عمره دانشجویی در تهران روز دوشنبه، 11 دی ماه در دو نوبت صبح و عصر در مجتمع دانشگاهی حضرت ولی عصر(عج)واحد تهران مرکزی و باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: اطلاع رسانی به زائران اصلی و ذخیره از طریق سایت لبیک انجام خواهد شد؛ بنابراین دانشجویان از مراجعه حضوری به دفاتر ستاد و تماس تلفنی پرهیز کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

  • ناصر

    کارتون عالی بود
    ایول داری داداش
    یا زهرا

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد