گوناگون

مدیر شبکه تماشا معرفی شد

پارسینه: با حکم معاون رسانه ملی در امور سیما کامبیزرضا اخوان صفا به سمت مدیر شبکه تماشا منصوب شد.

دکتر دارابی معاون سیما در بخشی از حکم خود ماموریت‌های این شبکه را پخش سریال‌های داخلی و خارجی دانسته و از مدیر شبکه تماشا خواست این شبکه چابک، کارآمد و دارای کنداکتوری جذاب طراحی گردد.

معاون سیما با تاکید بر ساعات طلایی و مناسبت‌های ملی و مذهبی استفاده از سریال‌های جذاب و فاخر الف ویژه را از اولویت‌های شبکه تماشا برشمرد و افزود: برنامه‌ریزی‌های این شبکه باید به این نقطه کانونی معطوف گردد که شبکه تماشا در زمره پربیننده‌ترین شبکه‌های سیما قرار گیرد و تمامی اقشار و گروه‌های سنی مختلف متناسب با ساعات تماشای تلویزیون خود را مخاطب واقعی آن بدانند.

کامبیزرضا اخوان‌صفا مدیر شبکه تماشا فارغ التحصیل رشته کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران بوده و تاکنون در سمت‌هایی همچون مدیریت تامین برنامه شبکه یک سیما و قائم مقامی مدیریت شبکه دو سیما ایفای نقش کرده است. وی همچنین داور سه دوره بخش تجلی اراده ملی در جشنواره فیلم فجر، عضو شورای عالی نمایشی شبکه یک سیما از سال 1384 ، عضو شورای طرح و برنامه شبکه یک سیما از 1384 و عضو شورای نمایشی شبکه دو سیما از سال 1389 بوده است.

منبع: واحد مرکزی خبر

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد