گوناگون

«خاطرات مرد ناتمام» امشب پخش نمی‌شود

پارسینه: داستان این مجموعه در قالبی طنز آلود به سال‌های 1327 تا 1332 و روایت تلاش همایون پور سینا که قصد سفر به خارج از کشور را دارد مربوط می‌شود. پورسینا در این حین خاطرات پدر بزرگش را که به تازگی فوت کرده و او نیز همایون نام داشته است، می‌خواند.

قرار بود امشب پخش سریال «خاطرات مرد ناتمام» آغاز شود که این موضوع به تعویق افتاد و قسمت اول سریال از فردا شب روی آنتن می‌رود.

بنا بر این گزارش، سریال «خاطرات مرد ناتمام» سریال شبکه یک در ایام‌الله دهه فجر است که پخش آن به دلیل موضوع شادی که دارد و تقارن آن به خاطر شهادت امام حسن عسگری(ع) به تعویق افتاده است.

«خاطرات مرد ناتمام» به کارگردانی صادق کرمیار سریالی با محتوای خانوادگی است و در سال‌های حکومت رضا شاه و دهه 30 اتفاق می‌افتد.

داستان این مجموعه در قالبی طنز آلود به سال‌های 1327 تا 1332 و روایت تلاش همایون پور سینا که قصد سفر به خارج از کشور را دارد مربوط می‌شود. پورسینا در این حین خاطرات پدر بزرگش را که به تازگی فوت کرده و او نیز همایون نام داشته است، می‌خواند.

در بزرگ که در فرانسه داروسازی خوانده و به ایران بازگشته درصدد تاسیس لابراتوار و تولید داروی کزاز برای مردم کشورش است اما سفارت انگلیس و شهربانی حکومت شاه، همین مقدار خدمت را هم نمی‌توانند ببینند و در مسیر او سنگ‌اندازی می‌کنند.

امین زندگانی (در نقش دکتر داروسازی به نام همایون که پسر رکن‌الدین عطار است)، سروش صحت (در نقش روزنامه‌نگاری که روزنامه جهان امروز را منتشر می‌کند)، محمدرضا داودنژاد (در نقش رضا طلا که قهوه‌خانه‌دار است)، محمود پاک نیت، مهرداد ضیایی، مهوش صبرکن، داوود فتحعلی بیگی، سیامک صفری، شهزاد صفوی، مجید سعیدی، امیر حسین مدرس، مهشیدحبیبی، آزاده شمس، وحید حیدری، صفر کشکولی، حمید بهرامی فواد، مونیا جمال پور، نسترن هاشمی، فرانک کلانتر، وحید الهویی، هومن ستوده، اتابک نادری، همایون حسینیان، مسعود سخایی، محمود بیاتی، رژان تقی‌زاده، جلال پیشواییان و سارا خوئینی ها دیگر بازیگران اصلی پروژه هستند.

سریال «خاطرات مرد ناتمام» در 26 قسمت 45 دقیقه‌ای توسط محسن علی اکبری در گروه فیلم و سریال شبکه یک ساخته شده است

منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد