گوناگون

پیشنهاد پخش یک مجموعه انیمیشن به عنوان سریال شبانه

پارسینه: مجموعه انیمیشن «فرزندان آفتاب» که قرار است در 104 قسمت 20 دقیقه‌ای پخش شود، در هر ماه نزدیک به 100 دقیقه تولید می‌شود.

علی نوری اسکویی، تهیه‌کننده و کارگردان هنری «فرزندان آفتاب» ضمن اعلام مطلب بالا ، عنوان کرد: تاکنون 18 قسمت از این مجموعه تولید شده است و منتظریم ساخت فصل اول آن که 52 قسمت است به اتمام برسد و احتمالا از اوایل تابستان 92 از شبکه پویا به روی آنتن برود.





وی درباره‌ی موضوع این انیمیشن 104 قسمتی، گفت: «فرزندان آفتاب» سیر زندگی چند نوجوان در سال 55 است که به زندگی اجتماعی نوجوان در دوران انقلاب و جنگ می‌پردازد؛ اگر این انیمیشن به عنوان یک سریال شبانه پخش شود می‌تواند برای مخاطب بزرگسال هم جذاب باشد.



نوری اسکویی افزود: فصل دوم نیز به ویژگی‌های مورد پسند کودکان نزدیک می‌شود و در مجموع می‌تواند یک مجموعه تلویزیونی‌ای باشد که مخاطب را با خود همراه کند.



او در پایان بیان کرد: یکسری مجموعه کلیپ‌های موزیکال مذهبی برای خردسالان را تولید کرده بودیم که قسمت‌هایی از آن‌ها سال گذشته پخش شد و بقیه‌اش نیز در سال 92 به روی آنتن خواهد رفت؛ 26 کلیپ جدید نیز در حال حاضر در حال نگارش است.



سایر عوامل انیمیشن «فرزندان آفتاب» عبارتند از: کارگردان: علی احمدی، طراح هنری:‌مهدی محمدآذر، فضاسازی: محمدنورالدینی و فروغ کرمی، سوپروایزر انیمیت: آرش احسان، کارگردان فنی: فرید نصرت‌خواه و مدیر تولید: مسعود حمزه‌ای.


منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد