گوناگون

دليل دلخوري قلعه‌نويي از جواد نکونام مشخص شد

پارسینه: حاجي، امير و جواد را رودررو مي‌کند تا دليل ناراحتي قلعه‌نويي از نکونام، كه سوء تفاهم در خصوص پشت سر گويي در اردوي تيم‌ملي است برطرف شود!

علي فتح الله زاده چند روز پيش جلسه ديگري با جواد نکونام داشت. مديرعامل آبي‌پوشان مي‌خواهد هر طور شده کاپيتان تيم‌ملي را در جمع آبي‌پوشان نگه دارد ولي هم نکونام از برخي مسائل دلخور است و هم مديرعامل متوجه شده که قلعه‌نويي گلايه‌هايي از هافبک تيمش دارد.


در جلسه قبلي که ميان فتح الله زاده و جواد برگزار شد، نکونام از حاجي خواست تا واسطه او و سرمربي باشد و گلايه‌هايش را به گوش قلعه‌نويي برساند تا در صورت جدايي از استقلال حرف‌هايش را زده باشد و برود. اما فتح الله زاده که قبول کرده بود رابط ميان شماره 6 و سرمربي باشد متوجه شد که قلعه‌نويي هم از نکونام دلخور است. از همين رو فتح الله زاده براي برطرف شدن مشکل تصميم گرفت تا جواد را بار ديگر فرابخواند و با او در مورد گلايه‌هاي قلعه‌نويي حرف بزند.


اين نشست برگزار شد. در اين جلسه نکونام مسائل مطرح شده که بابت دلخوري قلعه‌نويي شده را قبول نداشت. شنيده‌هاي ما حاکي از آن است که به گوش سرمربي رسانده‌اند در اردوي تيم‌ملي، نکونام حرف‌هايي عليه استقلال و مربي آن زده اما نکونام چنين بحثي را رد کرد. به همين دليل فتح الله زاده پيشنهاد داد که جلسه‌اي با حضور قلعه‌نويي و کاپيتان تيم‌ملي تشکيل شود.


مديرعامل آبي‌پوشان به نکونام گفت: «درست نيست پشت سر يکديگر حرف بزنيد و اين مسائل فقط کدورت‌ها را بيشتر مي‌کند.» پيشنهاد جلسه مستقيم با موافقت نکونام مواجه شد و فتح‌اله‌زاده هم گفت که سريعا اين جلسه را هماهنگ مي‌کند تا نکونام و قلعه‌نويي رودررو گلايه‌ها را بيان کنند و به اين شکل مشخص مي شود که صحبت‌هاي مطرح شده درست است و يا دروغ بوده. مديرعامل اين نکته را هم به نکونام متذکر شد که اگر چنين بحث‌هايي مطرح نشده باشد هر دوي شما دوستان و دشمنان خود را خواهيد شناخت.


در انتهاي اين جلسه فتح الله زاده در مورد نحوه پرداخت طلب اوساسونا با جواد حرف زد و قرار شد طي سه قسمت اين مبلغ را پرداخت کند.


پس از پايان جلسه معاون باشگاه در جمع خبرنگاران از آنها خواست تا فعلا با نکونام مصاحبه‌اي نداشته باشند ولي اهالي رسانه که مدت زمان طولاني منتظر بودند، کار خود را انجام دادند و جواد هم به درخواست مصاحبه آنها جواب رد نداد.


از سوي ديگر، شنيده مي‌شود که قلعه‌نويي نيز به دنبال برپايي جلسه‌اي با حضور جباري و فتح الله زاده است. سرمربي استقلال گفتگويي با معاون باشگاه داشته و از او خواسته تا هماهنگي‌هاي لازم در خصوص تشکيل اين نشست را بدهد تا به نوعي زمينه آشتي جباري و فتح الله زاده را فراهم سازد. گفته مي‌شود سرمربي استقلال رضايت مجتبي را براي حضور در جلسه آشتي کنان جلب کرده است.


منبع:روزنامه نود

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد