گوناگون

ویسی: گواردیولا هستم اما مثل مورینیو شادی می کنم!

پارسینه: به سهراب بختیاری زاده تلفن زدم و از سهراب خواستم که از منزل به ورزشگاه بیاید تا در این بازی به تیم ما کمک کند

عبدالله ویسی بعد از شادی های عجیب و غریب کنار زمین، به سالن کنفرانس خبری ورزشگاه تختی اهواز آمد تا پاسخگوی سئوالات خبرنگاران باشد و سرمست از پیروزی تیمش به آن ها سوژه بدهد!

روند مسابقه؟

در واقع تیم ما بسیار خوش شانس بود. موفق شدیم دروازه خودمان را برابر حملات ذوب آهن بسته نگه داریم و بالاخره در دقایق پایانی سوار بازی شدیم و به پیروزی رسیدیم. فوتبال همین است و تیمی که از تک موقعیت ها استفاده کند برنده می شود.

دلیل برتری در دقایق پایانی؟

ما می دانستیم که ذوب آهن در نیمه دوم کم می آورد و به همین دلیل بازیکنان سرعتی ام را برای نیمه دوم نگه داشتم. اطلاع داشتم که ذوب آهن در بازی دوستانه مقابل استقلال تهران نیز در دقایق پایانی از نظر نفس کم آورده و خوشبختانه امشب توانستیم از همین موضوع استفاده کنیم.

شادی های عجیب شما بعد از بازی؟

درست است که به من لقب گواردیولا داده اند، اما من بعد از پیروزی در بازی در مسابقات حساس به سبک خوزه مورینیو شادی می کنم! مورینیو هم روی زمین چمن شیرجه می زند و شادی اش را نشان می دهد.

انتقادات از میانگین سنی تیم شما؟

من این انتقادات را قبول ندارم. میانگین سنی تیم ما در نیمه نخست حدود 28 سال بود که در نیمه دوم با اضافه شدن بازیکنان جوان تر این رقم به میانگین 26 سال رسید. شما ببینید که فرهاد مجیدی، علی کریمی و جواد نکونام سن بالایی دارند اما تیم ها برای عقد قرارداد با آن ها سر و دست می شکنند. موجودی تیم ما همین است؛ تیمی که نسبت به سال قبل بالای 70 درصد تغییر داشته، نیاز به نفرات باتجربه دارد تا زودتر هماهنگ شوند.

غیبت مدافع خارجی و بازی خوب سهراب؟

قرار نبود در این مسابقه از سهراب بختیاری زاده استفاده کنم! سهراب در فهرست 18 نفره تیم ما نبود و می خواستم از مدافع آفریقایی تیمم استفاده کنم اما ظهر امروز از سازمان لیگ تماس گرفتند و گفتند کارت بازی وی صادر نشده است. در نهایت به سهراب بختیاری زاده تلفن زدم و از سهراب خواستم که از منزل به ورزشگاه بیاید تا در این بازی به تیم ما کمک کند. قصد داشتم از دو-سه هفته دیگر که سهراب آماده تر شد، از وی استفاده کنم!

حضور سه هزار هوادار برای تیم تازه وارد؟

راستش فکر نمی کردم این تعداد هوادار برای حمایت از تیم استقلال صنعتی به ورزشگاه بیاید! به هر حال تیم ما تازه تأسیس است اما از همه تماشاگران ممنونم و امیدوارم که در بازی های بعدی تعداد آن ها بیشتر بشود تا بتوانیم نتایجی در شأن فوتبال اهواز بگیریم. اهواز لیاقت دو تیم در لیگ برتر را دارد و خوشحالم که بعد از چند سال باز هم مردم اهواز شاهد حضور دو تیم از این شهر در لیگ برتر هستند.

منبع: ملت ایران

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد