گوناگون

گرمازدگی پلیس در استادیوم آزادی!

پارسینه: تابلوهايي براي افرادي که از بليت الکترونيکي استفاده مي‌کنند در طول مسير ورزشگاه آزادي نصب شده تا آنها با خواندن اين تابلوها راحت بتوانند به ورزشگاه بيايند.

تيم‌هاي پرسپوليس و استقلال از ساعت 18:50 دقيقه امروز در ورزشگاه آزادي به مصاف يکديگر خواهند رفت که تقريبا وضعيت بيرون ورزشگاه به طوري است که ازدحام هواداران هر لحظه مخصوصا افرادي که بليت‌هاي الکترونيکي دارند به سمت ورزشگاه بيشتر مي‌شود.

تابلوهايي براي افرادي که از بليت الکترونيکي استفاده مي‌کنند در طول مسير ورزشگاه آزادي نصب شده تا آنها با خواندن اين تابلوها راحت بتوانند به ورزشگاه بيايند.

* در مقابل در غربي ورزشگاه با توجه به اينکه ماموران نيروي انتظامي از ساعت‌ها قبل از بازي در ورزشگاه حضور دارند چند تن از ماموران دچار گرمازدگي شدند و ماموران اورژانس نيز به صورت سرپايي به دنبال رفع مشکلات آنها هستند.

* آمبولانس‌هاي هلال احمر نيز در اطراف ورزشگاه مستقر هستند و به هواداراني که دچار مشکلاتي هستند سرويس دهي مي‌کنند.

* ليدرهاي باشگاه پرسپوليس فشفه‌هايي که جديدا از هند خريداري کردند مي‌خواهند به ورزشگاه آزادي بياورند و در همين باره به دنبال مجوز از نيروي انتظامي هستند البته تا اين لحظه اين مجوز به آنها داده نشده است.

* سقف‌هاي ترک خورده ورزشگاه آزادي که هر روز از ديروز بدتر مي‌شود سوژه اصلي دوربين‌هاي تلويزيوني است نکته جالب اينکه اين سقف‌ها اطرافشان بسيار خيس و کلا از بين رفته که چند جاي ترک خورده آن در نزديکي جايگاه خبرنگاران است.

* دادگاه ويژه‌اي که در مقابل تونل ورودي ورزشگاه آزادي مستقر شده بسيار شلوغ است و حدود 50 هوادار متخلف به وضعيتشان در آنجا رسيدگي مي‌شود.

* از آوردن هر گونه وسايل پرتابي مانند ظروف يک بار مصرف که در آن آب است جلوگيري مي‌شود و به هواداران توصيه مي‌شود که از آب‌هايي که داخل مشماي فريزر و يا جعبه‌هاي سانديس است استفاده شود.

* بيرون ورزشگاه نيز مشکلاتي بين هواداران در مقابل در غربي پيش آمد که با پا درمياني نيروي انتظامي اين مشکلات حل شد.

* پوسترهاي بزرگي از علي دايي در دست هواداران تيم فوتبال پرسپوليس که در حال ورود به ورزشگاه هستند است که روي آنها نوشته شده با تو در دربي نگران نيستيم.

منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد