گوناگون

سپاهان فقط تكذيب مي كند

پارسینه: تاکنون چنین نقل قولی را نشنیده و خبری در این باره به ما داده نشده است اما با این روندی که ساخت این ورزشگاه پیش می‌رود، بعید می‌دانم که چنین اتفاقی رخ دهد.

سايت گل: محمد فرامرزي سرپرست و مدير تيم سپاهان خبر خداحافظي محرم نويدكيا و استعفاي كرانچار را تكذيب كرد و در خصوصو مسائل مختلف پيرامون تيمش توضيح داد.

خداحافظی نویدکیا و بازی نکردن او برای سپاهان : نویدکیا به زودی شرایط اولیه برای تمرین گروهی و بازی را پیدا خواهد کرد. بعد از سفر او به آلمان امیدواریم که بتواند در نیم فصل دوم برای تیم به میدان برود. در مجموع امید زیادی داریم که سوکای و نویدکیا از اوایل نیم فصل دوم شرایط حضور در میدان را پیدا کنند. نویدکیا فداکاری زیادی برای تیم انجام داده و منتظر بازگشت قدرتمندانه او هستیم.

واکنش به صحبت‌های علیرضا رحیمی: به هیچ عنوان صحبتم درباره علیرضا رحیمی نبود، این سوءتفاهم محصول یک مصاحبه رادیویی بود که من در ابتدای آن به رحیمی به خاطر زحمات 2 ساله خسته نباشید گفتم و حرف او درباره جذب بازیکنان را هم قبول دارم، چراکه من زمانی به تیم اضافه شدم که سپاهان یک بازی هم در لیگ برتر انجام داده بود و طبیعی است که من اصلاً از شرایط جذب بازیکن در ابتدای فصل اطلاع نداشتم چه برسد که بخواهم در آن مورد صحبتی انجام دهم.این یک موضوع طبیعی است که بازیکنان تیم با نظر سرمربی انتخاب شوند و اگر قرار بود که مدیرعامل بازیکنان را انتخاب کند، دیگر تیم نیازی به سرمربی نداشت. بنابراین من با رحیمی هم نظرم که انتخاب بازیکنان با نظر کادرفنی سپاهان بوده است. احساس می‌کنم صحبت‌های من به اشتباه و بد به رحیمی منتقل شده که او چنین موضع‌گیری انجام داده است.

حضور در سپاهان: در مورد آمدن من به تیم سپاهان هم خود رحیمی بهتر در جریان است. سوالی که از من شده بود درباره پیش بینی مدیریت از وضعیت بازیکنان جذب شده بود و به هیچ عنوان اظهارنظرم به این معنا که بازیکنان را رحیمی جذب کرده نبوده است. ضمن آنکه همواره برای مدیران گذشته باشگاه احترام قائل هستم.

برگزاری 7 دیدار نیم فصل دوم در نقش جهان: تاکنون چنین نقل قولی را نشنیده و خبری در این باره به ما داده نشده است اما با این روندی که ساخت این ورزشگاه پیش می‌رود، بعید می‌دانم که چنین اتفاقی رخ دهد. به هر صورت ما امیدوار هستیم که این ورزشگاه آماده شود و دیدارهای سپاهان را در نقش جهان برگزار کنیم.

درخواست رسمي استقلال و ذوب‌آهن برای جذب افشین: هنوز 18 آبان که زمان آغاز فصل نقل و انتقالات است از راه نرسیده و سپاهان به عنوان باشگاهی حرفه‌ای تا آن تاریخ نه درخواستی برای جذب بازیکن به باشگاهی ارائه می کند و نه در خواستی را راجع به بازیکنانش خواهد پذیرفت بنابراین تاکنون هیچ صحبتی درباره هیچ یک از بازیکنان سپاهان نشده است.

درخواست از هوادران: از هواداران سپاهان درخواست می‌کنم تا در این روزهای سخت همراه و حامی تیم سپاهان باشند، چراکه بی‌تردید با تمرینات نیم فصل، در نیم فصل دوم شاهد بازگشت سپاهان به روزهای اوجش خواهیم بود.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد