گوناگون

حقیقی: از آمدن به پرسپولیس خوشحالم

پارسینه: هافبک پرسپولیس میگوید در دیدار مقابل استقلال خوزستان چندین موقعیت 100 درصد داشتیم که نتوانستم از آنها به گل برسیم و شرمنده هواداران شدیم.

رضا حقیقی پس از تساوی بدون گل پرسپولیس در مقابل استقلال خوزستان در مورد بازی گفت: بازی خوبی انجام دادیم و مخصوصا در نیمه دوم چند موقعیت 100 درصد داشتیم که متاسفانه نتوانستیم آنها را تبدیل به گل کنیم. به اعتقاد من می‌توانستیم پیروز از میدان خارج شویم اما قسمت نبود. تمام تلاش خود را برای پیروزی در این دیدار انجام دادیم ولی شرمنده هواداران شدیم. امیدوارم در دیدارهای بعدی جبران کنیم.

هافبک پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا از آمدن به پرسپولیس راضی هست یا خیر، گفت: بنده در سلامت کامل تصمیم گرفتم به پرسپولیس بیایم. با تمام وجود در خدمت پرسپولیس هستم. خوشحالم که در خدمت پرسپولیس هستم. انشاالله وضعیتی پیش بیاید که بتوانم بهتر در خدمت پرسپولیس باشم زیرا جام‌جهانی فوتبال را در پیش رو داریم و امیدوارم با عملکرد خوب بتوانم در خدمت تیم ملی نیز باشم.

وی در باره ترانسفر خود به باشگاه‌های خارجی نیز گفت: فعلا بحثی در این مورد انجام نشده است و وضعیت انجام این کار به طور دقیق مشخص نیست.

منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد