گوناگون

مسی اوایل ژانویه برمی‌گردد

پارسینه: خراردو مارتینو ابراز امیدواری کرد ستاره آرژانتینی تیمش با به دست آوردن سلامت کامل از اوایل ژانویه به ترکیب آبی - اناری‌ها اضافه شود.

بارسلونا موفق شد با برتری سه بر صفر برابر کارتانخا در مجموع دو دیدار به برتری هفت بر یک برسد و راهی مرحله بعد کوپا دل‌ری شود.

سرمربی بارسلونا پس از صعود این تیم به مرحله بعد جام حذفی اسپانیا درباره وضعیت لیونل مسی گفت: مسی روزی دو جلسه تمرین می‌کند و فکر می‌کنم که بتواند در اوایل ژانویه به تیم اضافه شود. امیدوارم که مسی را به زودی در ترکیب تیم خود داشته باشیم. قدرت تیم ما با حضور لیونل مسی دو چندان می‌شود و به همین خاطر مشتاق هستیم تا او به طور کامل سلامتش را به دست آورد.

مارتینو درباره تحلیلش از بازی با کارتانخا نیز گفت: مهم‌ترین نکته بازی با کارتانخا این بود که بازیکنانمان از ابتدا بازی را جدی و به هیچ وجه حریف را دست کم نگرفتند. از شیوه بازی بازیکنانم در این دیدار راضی هستم. آنها خیلی خوب، منظم و با برنامه بودند.

سرمربی بارسلونا با تمجید از نیمار گفت: هر وقت بازیکنی دارید که می‌تواند به تنهایی سرنوشت بازی را تغییر دهد، قطعا به او می‌بالید. این همان حسی است که نسبت به نیمار دارم. او پس از جام کنفدراسیون‌ها بدون استراحت بازی کرده اما هیچ وقت کیفیتش را از دست نداده است.

مارتینو در پایان درباره بازی هفته‌ بعد با ختافه در لیگا گفت: ختافه حریف سرسختی برای ما محسوب می‌شود. بازی در خانه این تیم کار آسانی نیست. مطمئنم که بازی سختی در انتظار ماست.
منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد