گوناگون

گزارش تمرین آبی‌پوشان

پارسینه: سرمربی تیم استقلال به خاطر اتفاقات روز گذشته از مسئولان کمپ این باشگاه خواست تا عکس مرحوم حجازی را در کمپ نصب کنند.

تیم فوتبال استقلال از ساعت 11 و 30 دقیقه امروز در کمپ زنده یاد حجازی برنامه‌های آماده‌سازی خود را پیگیری کرد. مهدی نظری به دلیل مصدومیت و محمد قاضی به دلیل به دنیا آمدن فرزندش در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور نداشتند. مهاجم استقلال که صبح امروز پدر شده است نام دختر خود را «مهرسانا» گذاشته و به همین دلیل در تمرین حضور نداشت. بازیکنان تیم استقلال وقتی در رختکن متوجه این موضوع شدند با این بازیکن تماس گرفته و به وی تبریک گفتند.


* میرشاد ماجدی در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور نداشت.

* با توجه به اینکه در پایان تمرین روز گذشته آبی‌پوشان تعدادی از افراد ناشناس عکسی بزرگ از مرحوم حجازی را در پشت بام مجاور کمپ باشگاه نصب کرده بودند و در همین خصوص مشکلاتی بین چند تن از طرفداران استقلال پشت مجموعه کمپ حجازی به وجود آمد حدود 30 طرفدار حاضر در تمرین استقلال پیرامون این موضوع صحبت می‌کردند. تعدادی از آنها اعتقاد داشتند نباید این اتفاق می‌افتاد و چرا اصلا عکس مرحوم حجازی باید به صورت مخفیانه از پشت‌بام نصب شود. مهمترین سوژه صحبت‌های هواداران استقلال همین موضوع بود که البته ناراحتی آنها را هم در پی داشت.

* امیر قلعه‌نویی هنگامی که وارد کمپ استقلال شد در خصوص اتفاقات روز گذشته و بازتاب‌های آن با کادر فنی و مسئولان کمپ صحبت‌هایی را انجام داد. هنگامی که تمرین آبی‌پوشان رو به پایان بود هواداران تیم استقلال همان بنری را که روز گذشته در پشت بام یکی از خانه‌‌های مجاور کمپ نصب شده و البته به پایین افتاده بود را روی سکوها آورده و نصب کردند. این هواداران اعتقاد داشتند به جای اینکه افراد ناشناس پنهانی این کار را انجام دهند ما خودمان عکس حجازی را در کمپ نصب می‌کنیم. زیر این عکس بزرگ نوشته شده است «به کمپ ناصر حجازی خوش آمدید». سرمربی تیم استقلال که از اتفاق رخ داده و بازتاب‌هایش ناراحت بود از مسئولان کمپ خواست تا با تهیه عکس‌های بزرگ مرحوم حجازی آنها را در محل تمرین استقلال نصب کنند. قلعه‌نویی به مسئولان کمپ باشگاه گفت مگر چه اشکالی دارد که عکس مرحوم حجازی در کمپ باشد. چرا عده‌ای فکر می‌کنند که ما با این موضوع مشکل داریم. وی از مسئولان استقلال خواست تا عکس‌های بزرگ از مرحوم حجازی تهیه کرده و در کمپ نصب کنند.

* آندرانیک تیموریان جزو اولین بازیکنانی بود که در محل تمرین حاضر شد. وی بلافاصله پس از حضور در کمپ به رختکن مربیان رفت و سپس وارد زمین شد.

* هاشم بیک‌زاده و مجید غلام نژاد دو بازیکنی بودند که با وجود 3 کارته بودن در تمرین امروز استقلال حاضر شدند.

* در ابتدای تمرین قلعه‌نویی بازیکنان را دور هم جمع کرد و برای دقایقی با آنها به گفت‌وگو پرداخت. سرمربی تیم استقلال نقاط قوت و ضعف ذوب‌آهن را به بازیکنان منتقل کرد و گفت این مسابقه با دیدار جام حذفی متفاوت است و باید 3 امتیاز را بگیریم. ما برای آنکه در کورس بمانیم و خودمان را از سایر مدعیان جدا کنیم حتما باید 3 امتیاز را بگیریم. من از شما می‌خواهم با تمام وجودتان بازی کنید و کاری نکنید که به راحتی امتیاز از دست بدهیم.

* پس از صحبت‌های سرمربی استقلال ،هاشم بیک‌زاده نیز به صورت کوتاه با قلعه‌نویی به گفت‌وگو پرداخت.

* در بخش اول تمرین بازیکنان زیر نظر امیر حاج‌قاسم به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس کار تاکتیکی انجام دادند. در بخش پایانی پاس‌های تحت فشار بین بازیکنان رد و بدل شد که قلعه‌نویی و صالح روی این مسئله نظارت داشتند.

قرار است بازیکنان تیم استقلال بلافاصله بعد از پایان تمرین راهی اردوی پیش از بازی و هتل اوین شوند.

دیدار تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن از ساعت 14:30 فردا در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.
منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد