گوناگون

بازیکن ذوب آهن از دست استقلال پرید!

پارسینه: با توجه به شكست ذوب آهن و بقای‍ این تیم در منطقه خطر سقوط، آنها دیگر حاضر نیستند ستاره تیمشان را به آبی ها بدهند.

اوج: بازیكنان استقلال امروز از نتیجه به دست آمده در جنگ مدعیان یعنی نفت و فولاد كه به تساوی انجامید حسابی خوشحال بودند. با توجه به این نتیجه آنها در صورت پیروزی در بازی چهارشنبه مقابل ملوان به صدر جدول تكیه خواهند زد تا با خیال آسوده تری به مصاف سایر مدعیان قهرمانی بروند.

البته امروز استقلالی ها در کنار اینکه از کسب تساوی فولاد و نفت رضایت داشتند از شکست ذوب آهن هم ناراضی بودند. گویا یکی دیگر از یاران کمکی آبی پوشان که قرار بوده به این تیم بپیوندد قاسم حدادی فر بوده است.

ذوب آهنی ها قول همکاری با استقلال را در صورتی داده بودند که این تیم بتواند تیم فجر سپاسی را شکست دهد و در جدول اوضاعش تا حدودی بهبود یابد.

اما پس از شکست ذوب آهن از فجرسپاسی حالا این تیم یکی از مدعیان اصلی سقوط است و اجازه جدایی قاسم حدادی فر و پیوستنش به استقلال را نخواهد داد.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد