گوناگون

دوئل منصوریان و رحمتی برای بقا!

دوئل منصوریان و رحمتی برای بقا!

پارسینه: شاگردان علیرضا منصوریان که در شانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر هنوز نتوانسته اند شرایط ایده آل مد نظر هواداران را ایجاد کنند، با شکست برابر نفت از رقابت های جام حذفی هم کنار رفتند تا اوضاع بدتر از قبل شود.

گزارش تحریریه پارسینه | شکست استقلال مقابل نفت تهران باعث شد تا حواشی عجیب و غریبی برای این تیم ایجاد شود. از اخراج احتمالی منصوریان تا نیمکت نشینی سید مهدی رحمتی در مسابقه حساس مقابل سپاهان در اصفهان. همه این حواشی به دلیل اختلاف شدید میان دروازه بان و سرمربی تیم به وجود آمد که هیات مدیره باشگاه نیز نتوانست جلوی این مسایل را بگیرد.

درحالی که به اعتقاد برخی کارشناسان و پیشکسوتان استقلال تعدادی از بازیکنان این تیم در حد و اندازه بازی برای آبی پوشان نیستند، انتقاداتی هم به عملکرد سیدمهدی رحمتی وارد شده است. این درحالی است که رحمتی در بسیاری از بازی ها عملکرد فنی خوبی داشته و توانسته مانع از شکست تیمش شود.

دوئل منصوریان و رحمتی برای بقا!

با این حال در مورد این دروازه بان تحلیل های متفاوتی وجود دارد که برخی از آنها خارج از مسائل فنی است. دیدار با نفت یکی از مواردی است که کادر فنی نسبت به اتفاقات پیرامون رحمتی دلخور است. این دروازه بان قبل از بازی با نفت به کادر فنی اعلام کرده بود که قادر به بازی کردن نیست اما بعد از گرم کردن گلر دوم نظرش تغییر کرده بود. ماجرا از این قرار است که رحمتی پیش از شروع مسابقه به منصوریان گفته به دلیل نامساعد بودن وضع معده اش نمی تواند درون دروازه بایستد به همین دلیل منصوریان از حسینی می خواهد که شروع به گرم کردن بکند. رحمتی اما چند دقیقه مانده به شروع مسابقه دوباره تصمیم میگیرد که در این مسابقه حاضر شده و به عنوان دروازه بان شماره یک درون دروازه بایستد.

بین دو نیمه نیز تمام بازیکنان در رختکن حاضر شده تا به صحبت های منصوریان گوش دهند ولی در عین ناباوری جای یک بازیکن درون رختکن خالی بود. وقتی سراغ رخمتی را میگیرند او می گوید که سردش است و نمیتواند وارد رختکن شود. اختلاف منصوریان و رحمتی در اینجا غلنی شده و حالا سرمربی تیم باید تصمیم بگیرد در مسابقه پیش رو کدام بازیکن را در ترکیب اصلی قرار دهد.

همه این موارد کادر فنی استقلال و در راس آن علیرضا منصوریان را ترغیب کرده که برای دیدار با سپاهان تصمیم جدیدی بگیرد. در همین راستا این احتمال وجود دارد که رحمتی برای دیدار حساس برابر سپاهان در فهرست 18 نفره آبی پوشان نباشد و حسینی درون دروازه بایستد.


ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد