گوناگون

ارسال نظر

  • سروش

    مهدی هاشمی - شجریان - بهرام بیضایی - رضا رویگری .. نجفی شهردار سابق بیمارهای جنسی هستند زنهای هم سن دخترشون ازدواج کردند. جامعه اینجوری جای تاسف داره

  • شیرین صفوی

    شرم آوره آقای هاشمی وقاحت میخواد ممکنه اگه طلاق داده بودین بگیم ایراد نداره دوباره تجدید فراش شده حالا با این تفاوت سنی وحشتناک !!!!!!!!!!! ولی دو همسر اونم هم زمان توهین به همسر اول هست !!!!!! و اون دومی کار غیر انسانی انجام داده و مطمئن باشید کسی که حاضر بشه هوو و همسر دوم بشه صد در صد باید منتظر هووی سوم که سرش میاد باشه !!!!!!!!!!

  • نگران

    به توچه تو خواهرت را نده اگه آمدن خواستگاریش

  • شیرین صفوی

    مثل این که این کاربر نگران که با انواع و اقسام اسمها و حتی ناشناس نظر میده بدش نمیاد هوو دار بشه یا هوو سر کسی بیاره ها !!!!!!!!!!!!! احتمالا سابقه داره !!!!!!!!!!!!

  • ناشناس

    در قانون ،شرع حتی عرف ما ، تاکید زیادی بر احترام به حریم خصوصی مردم شده است . کاری به موضوع ازدواج مهدی هاشمی نداریم ،مسئله کاملا شخصی است ولی مردم حق توهین به مهدی هاشمی را ندارند ، هنر فیلم و سریال این سرزمین مدیون هاشمی است همانطور وقتی مسئله ای در زندگی یک شهروند پیش می آید نیازی به پاسخگویی به مردم نمی بیند و آن مسئله جزء حریم شخصی خودش می داند و این در مورد مهدی هاشمی هم صدق می کند . قرار نیست با هر اتفاقی در زندگی شهروندان ،می افتد موضع گیری کنیم و جبهه تشکیل دهیم و به مردم توهین کنیم . متاسفانه اخلاق حرفه ای در فرهنگ مردم ما ، رو به فراموشی است .

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد