گوناگون

تیم ملی والیبال راهی بلغارستان می‌شود

تیم ملی والیبال راهی بلغارستان می‌شود

پارسینه: تیم ملی والیبال ایران برای برگزاری ۲ مسابقه تدارکاتی، به بلغارستان سفر می‌کند.

مسابقات انتخابی المپیک از ۱۸ تا ۲۱ مرداد برگزار می‌شود و تیم ملی ایران باید در سنت‌پترزبورگ، به مصاف تیم‌های روسیه، مکزیک و کوبا برود. اردوی تیم ملی والیبال ایران برای شرکت در این مسابقات قرار است از سه‌شنبه اول مرداد آغاز شود.

تیم ملی ایران پس از ۱۰ روز تمرین در تهران، ۱۱ مرداد راهی بلغارستان می‌شود تا در مدت چهار روز حضور در این کشور، ۲ بازی تدارکاتی با تیم ملی بلغارستان برگزار کند. ملی‌پوشان ایران ۱۴ مرداد از بلغارستان به سنت‌پترزبورگ می‌روند تا در رقابت‌های انتخابی المپیک شرکت کنند.

هنوز فهرست نفرات دعوت‌شده به این اردو اعلام نشده، ولی به احتمال زیاد همان بازیکنانی که در لیگ ملت‌ها حضور داشتند، در انتخابی المپیک نیز شرکت کنند. به این جمع شهرام محمودی نیز اضافه می‌شود که در این مدت به صورت انفرادی و با برنامه کادر فنی تیم ملی ایران تمرین می‌کرد تا مصدومیت خود را درمان کند.

پوریا یلی، محمدرضا حضرت‌پور و مرتضی شریفی هم که در لیگ ملت‌ها حضور داشتند، در حال حاضر با تیم جوانان ایران در مسابقات جهانی حضور دارند. امیرحسین اسفندیار، امیرمحمد فلاحت‌خواه و مهران فیض امام دوست هم از دیگر بازیکنان تیم جوانان بودند که پیش‌تر در فهرست نفرات دعوت‌شده به اردوی تیم ملی بزرگسالان قرار داشتند. هنوز مشخص نیست آیا ایگور کولاکوویچ قصد دارد که در پایان رقابت‌های جوانان جهان، دوباره این بازیکنان را به اردو دعوت کند یا خیر.

دیگر بازیکنی که هنوز حضور او در اردو و مسابقات انتخابی المپیک قطعی نیست، علی‌اصغر مجرد است. این بازیکن در آخرین بازی ایران در لیگ ملت‌ها مقابل برزیل مصدوم شد و کادر فنی تیم ملی منتظر اعلام نظر پزشک تیم ملی درباره شرایط اوست.

برنامه مسابقات ایران در انتخابی المپیک

جمعه ۱۸ مرداد ساعت ۱۷:۳۰، ایران - کوبا

شنبه ۱۹ مرداد ساعت ۱۷:۳۰، ایران - مکزیک

یکشنبه ۲۰ مرداد ساعت ۲۰:۳۰، ایران - روسیه

۲۴ تیم برتر رده‌بندی فدراسیون بین‌المللی در ۶ گروه چهار تیمی، رقابت‌های انتخابی المپیک را برگزار می‌کنند و در نهایت، تیم‌های برتر هر گروه سهمیه حضور در المپیک ۲۰۲۰ را به دست می‌آورند.

پس از این مسابقات رقابت‌های انتخابی قاره‌ای برگزار خواهد شد و یک تیم هم از هر قاره، راهی المپیک می‌شود. در صورتی که ایران نتواند در مسابقات سنت‌پترزبورگ، بلیت توکیو را به دست آورد. باید در مسابقات انتخابی قاره آسیا دوباره شانس خود را امتحان کند.

مسابقات انتخابی المپیک در آسیا از ۱۶ تا ۲۲ دی با حضور هشت تیم برتر قاره برگزار می‌شود.
منبع: خبرگزاری ایرنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد