گوناگون

وعده مجلس برای پیگیری همسان‌سازی حقوق بازنشستگان

وعده مجلس برای پیگیری همسان‌سازی حقوق بازنشستگان

یک نماینده مجلس با اشاره به اینکه در صورت اجرایی نشدن قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان شاهد تبعات منفی در جامعه خواهیم بود گفت: ما نمایندگان مجلس با جدیت پیگیر این موضوع هستیم و به دولت محترم نیز تذکر دادیم تا اجرایی شود.

به گزارش پارسینه، حجت الاسلام محمد میرزایی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به لزوم اجرای قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان توسط دولت بیان کرد: ما از روزی که وارد مجلس شدیم با جدیت مطالب مربوط به این موضوع را دنبال کردیم و به دولت محترم نیز تذکر دادیم و در حال پیگیری هستیم تا اجرایی شود.

نماینده مردم تکاب و شاهین دژ در مجلس با اشاره به اینکه قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان باید با جدیت دنبال شود، اظهار داشت: البته یکسری محدودیت‌هایی وجود دارد اما باید در نظر داشت این موضوع برای بازنشستگان بحث ارزشمند و حیاتی است و همه نمایندگان به اتفاق اجرای آن را خواستار هستند.

وی ادامه داد: در صورت اجرایی نشدن قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان شاهد تبعات منفی خواهیم بود چرا که طیف زیادی از مردم کشور بازنشسته بوده و با نرخ تورم و هزینه‌های بالای اقتصادی با مشکلات زیادی دست به گریبان هستند.

میرزایی گفت: نمایندگان مجلس با جدیت اجرای قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را دنبال می‌کنند.

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد