گوناگون

نکونام: معلوم نیست بمانم

پارسینه: نکونام اعلام کرد که ماندنش در استقلال هنوز مشخص نیست اما آرزو دارد با این تیم قهرمان آسیا شود.

هافبک تیم فوتبال استقلال تهران پس از قهرمانی در لیگ برتر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دیر قهرمان شدیم اما خدا را شکر که سرانجام به این عنوان رسیدیم و جشن بزرگی گرفتیم. امیدوارم این قهرمانی مبارک همه باشد.

وی در پاسخ به سوالی درباره نگرانی هواداران برای آینده این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: همیشه در ایران این اتفاقات می‌افتد که مربی و مدیر ثبات نداشته‌اند. حتی معلوم نیست چه بازیکنانی در تیم می‌مانند. متاسفانه مرحله به مرحله لیگ قهرمانان، تیم تغییر می‌کند و تیم‌های غرب آسیا بیشتر از این موضوع ضربه می‌خورند تا شرق آسیایی‌ها.

وی به قرارداد دو ساله‌اش با استقلال اشاره کرد و گفت: من به عشق استقلال آمدم تا فوتبالم را اینجا تمام کنم. قراردادم دو ساله است اما برای ماندنم باید شرایطی که مد نظر است مهیا شود. فتح‌الله‌زاده شاهد است، وقتی به تیم آمدم گفتم که نه پاداش می‌خواهم و نه چیز دیگر. می‌دانستیم قهرمان لیگ می‌شویم اما من برای قهرمانی آسیا به استقلال آمدم چرا که قهرمانی در آسیا آرزوی من است. یکی از شرایط من برای ماندن این است که تیم برای قهرمانی بسته شود اما دوست ندارم راجع به موضوعات دیگر الان صحبت کنم چرا که دو بازی مهم در لیگ قهرمانان داریم و تیم باید به آن بازی فکر کند.

نکونام همچنین گفت: استقلال همیشه بزرگ و جاودانه است و هر بازیکنی دوست دارد در این تیم باشد. حتی من که کاپیتان تیم ملی هستم و در اوساسونای اسپانیا بازی کرده‌ام.

منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد