گوناگون

فتح الله زاده ی فراموشکار

پارسینه: "اگر پول نرسد، کنار می روم" علی فتح الله زاده با وجود گفتن این جمله، همچنان برای ماندن در راس کادر مدیریتی باشگاه استقلال اصرار دارد.

"اگر پول نرسد، کنار می روم" علی فتح الله زاده با وجود گفتن این جمله، همچنان برای ماندن در راس کادر مدیریتی باشگاه استقلال اصرار دارد.

تیم فوتبال استقالال تهران در حالی به تماشای تحرکات فصل نقل و انتقالات نشسته است که همچنان درگیر محدودیتهای مالی است و به همین دلیل طرفداران آبی نگران وضعیت تیم محبوب خود هستند.

این شرایط نا مطلوب در حالی گریبان استقلال را گرفته است که آنها هم باید از عنوان قهرمانی در لیگ برتر دفاع کنند و هم اینکه در مرحله یک چهارم نهایی برای رسیدن به مراحل نهایی لیگ قهرمانان آسیا تلاش کنند. دقیقا به همین دلیل است که "پول" فاکتوری است که برایشان اهمیت بالایی دارد.

علی فتح الله زاده چندی چیش اینطور گفته بود که اگر وزارت کشور منبع مالی لازم را به باشگاه متبوعش اختصاص ندهد، از مدیرعاملی کنار خواهد رفت تا بلکه "مدیر جدید" بتواند با استفاده از نفوذ و رایزنی خود این تیم را به لحاظ مالی تامین کند.

امروز 18 خرداد است و 15 رور از روزی که فتح الله زاده وعده داده بود، می گذرد و او همچنین در دفتر خود در ساختمان لارستان مستقر است.

سؤال این است که اگر فتح الله زاده اگر این توانایی را در خود می بیند که مشکلات استقلال را برطرف کند، باید هر چه زودتر فکری به حال اوضاع فعلی کتد و اگر واقعا به این نتیجه رسیده است که وزارت کشور حاضر به همکاری با نیست، باید بدون در نظر گرفتن منافع شخصی و با اولویت دانستن استقلال، زودتر استعفای خود را تقدیم کند تا بلکه مدافع عنوان قهرمانی و تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا بتواند بر مشکلات ریز و درشتش فایق آید و یا اینکه از این پس وعده های اینچنینی ندهد تا محکوم به فریب افکار عمومی نشود.

منبع: فرارو

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد