گوناگون

انتقاد هواداران پرسپولیس از نحوه لباس پوشیدن علی دایی / تصاویر

پارسینه: علی دایی پس از دیدار با فولاد و شکست دو بر صفر تیمش مقابل این تیم اهوازی حسابی مورد انتقاد قرار گرفت.

به گزارش پارسینه علی دایی همه جوره مورد انتقاد قرار گرفت، چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ ظاهری! از بحث فنی که بگذریم به تیپ علی دایی می رسیم که اکنون موضوع مورد بحث کاربران در شبکه های مختلف اجتماعی است. سرمربی سرخ ها که اتفاقا همیشه به عنوان یکی از خوش تیپ ترین مربیان ایرانی شناخته می شود در دیدار با فولاد تی شرتی جذب پوشیده بود که بسیاری از هواداران پرسپولیس اعتقاد دارند ظاهر بدی از علی دایی ساخته بود. هواداران پرسپولیس از دایی خواسته اند دیگر هرگز چنین لباسی نپوشد چرا که اصلا به او نمی آید.

به نقل از جام جم یکی از هواداران علی دایی نوشته که شان و ابهت آقای گل جهان با این نوع لباس پوشیدن پایین می آید و آن یکی هم نوشته دایی فقط باید با کت و شلوار روی نیمکت سرخ ها بنشیند.

علی دایی در دیدار با فولاد با این لباس روی نیمکت پرسپولیس نشسته بود:



ارسال نظر

  • ناشناس

    کلا این آقا هیچوقت خوشتیپ نبوده .فقط قد بلند بوده

  • ناشناس

    توی گرمای 65درجه خیلی هم خوب پوشیده

  • ناشناس

    من نمیدونم که چرا اکثر بازیکن های ما با به پایان رسیدن دوران بازیکنی و ورود به دنیای مربیگری خودشون رو ول میکنن . بعد کمتر از 4-5 سال شکمشون زودتر از خودشون وارد همه جا میشه . البته این فوتبال همه چیش باید به هم بیاد .

  • ناشناس

    اتفاقا خیلی بهش میاد. شبیه چغندر شده!!!

  • ناشناس

    کمبود داره

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد