گوناگون

توافق شفاهی کاشاني با گزینه اصلی هدایت تیم ملی امید

پارسینه: به نظر مي رسد زلاتکو کرانچار براي حضور در تيم المپيک موافقت خود را اعلام کرده است.

به گزارش پارسینه و به نقل از ورزش سه بعد از روی کار آمدن حبیب کاشانی و محمد خاکپور به عنوان مدیر و مدیر فنی تیم المپیک، بحث تغییرات در این تیم بوجود آمد و البته خیلی زود نلو وینگادا از سرمربیگری این تیم اخراج شد. بعد از وینگادا نام 7 گزینه ایرانی و خارجی مطرح شد که کاشانی و خاکپور در نهایت تصمیم گرفتند تا از کرانچار به عنوان گزینه اصلی سرمربیگری تیم المپیک استفاده کنند. این تصمیم با توجه به شناخت کرانچار از فوتبال ایران و فعالیت چند ساله او در لیگ برتر اتخاذ شد.

حالا چند روزی است که کاشانی با کرانچار وارد مذاکره شده و به توافقاتی هم دست یافته. گویا کرانچار از کاشانی برنامه بازی های تیم المپیک را خواسته و پس از مطالعه جواب مثبت شفاهی خود را اعلام کرده است. بر همین اساس قرار است کرانچار ظرف دو، سه روز آینده به ایران سفر کند و بعد از انجام توافقات مالی، قرارداد خود را امضا کند. در این زمینه شنیده می شود حتی مسئولان تیم المپیک برای کرانچار بلیت هم تهیه کرده اند تا به ایران بیاید و برای سرمربیگری تیم المپیک مذاکره کند.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد