گوناگون

اولیویرا: ما برای قهرمانی بازی می کنیم و راه آهن برای سقوط نکردن می جنگد

پارسینه: قطعا راه آهن برای سقوط نکردن می جنگد و ما هم برای قهرمانی تلاش می کنیم. به همین دلیل بازی سختی داریم. پس وقتی این حالت ایجاد می شود، مسلما بازی سخت و مهمی داریم.

به گزارش پارسینه ؛سرمربی تراکتورسازی می گوید تیمش مثل بازی با پرسپولیس می خواهد نمایشی خوب و تهاجمی ارائه کند.

تونی اولیویرا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر راه آهن بیان کرد: تمام بازی های لیگ برای ما اهمیت زیادی دارند. قطعا راه آهن برای سقوط نکردن می جنگد و ما هم برای قهرمانی تلاش می کنیم. به همین دلیل بازی سختی داریم. پس وقتی این حالت ایجاد می شود، مسلما بازی سخت و مهمی داریم. ما با انگیزه و روحیه و قدرت بالایی در این دیدار به میدان می رویم و همه تمرکز لازم را داریم.

او در پاسخ به این سوال که چقدر اطمینان دارد تیمش نمایشی شبیه آنچه برابر پرسپولیس ارائه داد را مجددا تکرار کند، گفت: همانطور که می دانید جلوی پرسپولیس خیلی با روحیه بودیم و مطمئن باشید با همین روحیه برابر هر تیمی ظاهر می شویم؛ چرا که سه امتیاز بازی را می خواهیم. همین طور تا جایی که شنیده ام راه آهن دو بازیکن جدید آورده است که کار را سخت تر می کند و این مسئله علامتی است که کار ما را دشوار نشان می دهد.

سرمربی تراکتورسازی درباره محرومان و مصدومان تیمش اظهار کرد: ایران پوریان و محسن دلیر مصدوم هستند و در این دیدار نیستند.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد