گوناگون

کی روش:اکنون نوبت بازگشت به ایران است

پارسینه: کارلوس کی روش امروز در نشست سرمربیان تیم های ملی فوتبال آسیا حاضر شد.

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی تیم ملی که بعد از دیدار ایران برابر ترکمنستان به مرخصی رفت و غیبت دو ماهه او حرف و حدیث هایی فراوانی را در پی داشته در نخستین کنفرانس سرمربیان تیم های ملی فوتبال کنفدراسیون فوتبال آسیا در کوالالامپور پایتخت مالزی حضور یافت و در خلال آن مصاحبه نیز با ایرنا داشت.
او در این گفتگو به انتقاداتی که درباره دوری اش از تیم ملی و شرایط تیم تحت هدایتش صحبت کرد که در ادامه می خوانید.

نوبت بازگشت به ایران است
تاکنون در تعطیلات خارج از ایران به سر می بردم و اکنون نوبت بازگشت به ایران است و در مدتی که در ایران نبودم همه چیز را تحت کنترل داشتم و مشکلی در کار نیست. مردم اکنون خواستار کسب نتایج خوب هستند و ما برای دستیابی به این هدف به برنامه ریزی درست و حمایت واقعی نیازمندیم. بسیاری از کشورهای آسیایی حمایت های مالی گسترده ای از تیم ملی خود انجام می دهد و می توانند برنامه های خود را اجرایی کنند. من فکر می کنم این موضوعی است که فوتبال ایران باید از برخی کشورهای دیگر فرا گیرد.

از طریق افراد قابل اعتمادم از شرایط باخبرم
ارتباط ما با بازیکنان و شرایط لیگ و تیم ملی از طریق کارکنان و افراد قابل اعتماد برقرار می شد. تعصب و علاقه شدید به فوتبال، ایران را به کشور فوتبالی تبدیل کرده و با حمایت های بیشتر می توان آرزهای مردم را محقق کرد. ایران کشور فوتبال است و این تعصب و اشتیاق باعث می شود شما برای خود رویایی داشته باشید و معتقد باشید به هر مقامی دست می یابید.

همه چیز طبق برنامه پیش می رود
طرح ما برای آینده از مدت ها پیش شکل گرفته است و همه چیز براساس طرح های از پیش تعیین شده به پیش می رود. آموزش داستان دیگر و مسائل مربوط به خودش را دارد، اما از نظر آینده و طرح ها همه چیز براساس برنامه و در زمان مقرر طبق برنامه های فدراسیون و لیگ انجام می شود. ما طالب حمایت درست به منظور انجام طرح های خود هستیم.

این نشست ها لحظات مهمی برای آینده است
ارزش این نوع کنفرانس ها همواره بالا بوده است و لحظات مهمی برای گفت وگو در مورد فوتبال و برنامه ریزی آینده وجود دارد. دیگر ارزش این نوع کنفرانس ها در نگرش به آنها است. اگر مشارکت کنندگان با ذهن باز و صداقت کامل در کنفرانس حضور یابند، این نشست ها ارزشمند خواهد بود، ولی اگر شرکت کنندگان تنها به خوبی ها و قوت های خود اشاره کنند و ضعف ها را بازگو نکنند این کنفرانس تنها اتلاف وقت خواهد بود.

گفتنی است کارلوس کی روش که به همراه مرتضی محصص، رییس کمیته فنی فدراسیون فوتبال و دکتر احسانی در این کنفرانس حاضر شده است، سه روز دیگر به ایران بازخواهد گشت تا از نزدیک شرایط تیم ملی را تحت نظارت بگیرد.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد