گوناگون

توصیه برانکو به ملی پوشها؛ بدرخشید

پارسینه: کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی امروز در کنفرانس مطبوعاتی از عدم دعوت بازیکنان پرسپولیس در اردوهای آینده گفت؛ موضوعی که باعث شد برانکو صحبت ویژه ای با بازیکنانش ترتیب دهد.

نوک پیکان حملات کارلوس کی روش در کنفرانس مطبوعاتی امروزش به تیم پرسپولیس نشانه گرفته شده بود؛ جایی که این مربی معتقد بود بازیکنان پرسپولیس به دلیل اضافه ی وزن به تیم ملی دعوت نخواهند شد و سرمربی این تیم هم در سطح او نیستو به همین دلیل نمی خواهد جلسه ای با او داشته باشد.

این صحبت ها در شرایطی مطرح شد که بازیکنان پرسپولیس در حال انجام آخرین جلسه تمرینی خود پیش از دیدار حساس برابر تراکتورسازی بودند و برانکو ایوانکوویچ پس از رسانه ای شدن واکنش کی روش که قطعا در روحیه ملی پوشان تیمش تاثیر خواهد گذاشت، به صحبت با آن ها پرداخت.

ایوانکوویچ به همین منظور جلسه ای سرپایی ویژه ای با بازیکنانش ترتیب داد تا با آن ها در این مورد صحبت کند.

تیم پرسپولیس با داشتن ۹ بازیکن نقش ویژه ای در تیم ملی ایفا می کند و شاید صحبت های برانکو به این موضوع اشاره داشته که ادامه درخشش آن ها می تواند سبب جلوگیری از اتفاقات و تصمیم گیری های ناخوشایند باشد.
منبع: ورزش سه

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد