گوناگون

توفان توئیتری برای قرعه استقلال

پارسینه: بعد از تیم‌ملی در جام‌جهانی این‌بار نوبت استقلال بود تا در گروه مرگ بیفتد.

با اعلام گروه‌بندی بازی های لیگ قهرمانان آسیا ، موجی توئیتری به پا شده است. استقلال در یکی از سخت ترین گروه های آسیا با الهلال و الریان همگروه شده است و احتمالا الهین هم از پلی آف به این گروه اضافه می‌شود. تیمی که بار قبل با زدن ۶ گل به آبی ها در امارات ، وداعی تلخ از آسیا را برای تیم منصوریان رقم زد.

با این تقابل ، بلافاصله استقلالی ها و پرسپولیسی ها توفانی توئیتری به پا کردند. توئیت های بامزه زیادی در کمتر از یک ساعت با محور کری های قرمز و آبی به راه افتاده است. توئیت هایی مثل:«استقلال در نامه‌ای با گفتن ببخشید از آسیا خداحافظی کرد.» تا انتشار جدول حضور استقلال در لیگ سه و نوشتن در گروه مرگ بودن وقتی گروه مرگ مد نبود یا شوخی با عمر خربین و عمر عبدالرحمن و شوخی با جمله معروف کی روش :«بیایید خوشبین باشیم ، بازی با این تیم ها میلیون ها دلار هزینه برای مان داشت .» از جمله توئیت هایی بود که در این بازه کوتاه منتشر شده و بازار کری حسابی بین طرفداران دو تیم داغ است. البته استقلال از این گروه خاطره خوش هم دارد و یکبار از همین گروه در ۵ سال قبل به عنوان تیم نخست بالا رفته و توانسته تا ۴ تای آسیا برسد.

منبع: خبرآنلاین

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد