گوناگون

مجلس نگران تعلیق فدراسیون کشتی است

پارسینه: حجت‌الاسلام سید جلال یحیی‌زاده عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به مباحث مطرح شده در خصوص تعلیق فدراسیون کشتی کشورمان، اظهار داشت: مجلس در خصوص این مسئله احساس خطر می‌کند، چرا که ما در آستانه جام جهانی کشتی در کشورمان هستیم.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس صحبت‌هایی که با وزیر ورزش داشتیم، آنها هم به دنبال انجام اصلاحات و رفع مشکل و تأمین نظر فیلا هستند.

حجت‌الاسلام سید جلال یحیی‌زاده عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به مباحث مطرح شده در خصوص تعلیق فدراسیون کشتی کشورمان، اظهار داشت: مجلس در خصوص این مسئله احساس خطر می‌کند، چرا که ما در آستانه جام جهانی کشتی در کشورمان هستیم.

وی افزود: در حال حاضر کشتی فرنگی ما در دنیا به شکل خیلی خوبی مطرح شده و اگر در این موارد ذره‌ای غفلت بورزیم، احتمال دارد که حاشیه‌ای بزرگی برای کشتی ما ایجاد شود و نتوانیم در کشور خودمان قهرمان جام جهانی کشتی باشیم.

یحیی‌زاده ادامه داد: بر اساس صحبت‌هایی که با وزیر ورزش داشتیم، آنها هم به دنبال انجام اصلاحات و رفع مشکل و تأمین نظر فیلا هستند ولی تجربه نشان داده که این حرف‌ها گاهی با عمل فاصله دارد.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: اگر این موضوع حل نشود سؤال از وزیر ورزش را پیگیری می‌کنیم تا پاسخگوی این مسئله باشد.

منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد