گوناگون

درخواست فدراسیون فوتبال از مالک تراکتور!

درخواست فدراسیون فوتبال از مالک تراکتور!

یکی از مدیران تاثیر گذار فدراسیون فوتبال از زنوزی مالک باشگاه تراکتور خواسته است به تیمداری در لیگ برتر ادامه دهد.

در پی گلایه‌های صورت گرفته از سوی تماشاگران تراکتور از زنوزی، مالک باشگاه تراکتور نسبت به ادامه تیمداری در تبریز دلسرد شده است و مدیریت تیم تراکتور را به هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی واگذار کرده است. این در حالی است که هیئت فوتبال استان‌ها اصلا بودجه‌ای برای تیمداری در لیگ برتر در اختیار ندارد و اگر زنوزی دست از حمایت از تراکتور بکشد، مشخص نیست این تیم چگونه می‌خواهد هزینه‌های جاری‌اش را تامین کند.

آیا تراکتور از استان خارج می‌شود؟ آیا زنوزی بار دیگر از تراکتور حمایت خواهد کرد؟

قنبرزاده در مصاحبه‌ای به این ابهامات پاسخ داد و گفت: یک مکاتبه‌ای که در رسانه‌ها هم منتشر شد، صورت گرفته و اعلام کردند که می‌خواهند واگذار کنند. بحث واگذاری دارای تشریفات و مقرراتی است که قوانین مشخصی دارد. این را هم بگویم که انتقال یک تیم از استانی به استان دیگری ممنوع است و هر اتفاقی بیفتد باید داخل همان استان صورت بگیرد. آقای زنوزی زحمت کشیده است و فکر می‌کنم در هفته‌های گذشته یک مقدار دلسرد شده. ان‌شاءالله که باز هم برمی‌گردد. از ایشان خواهش می‌کنیم که مثل گذشته پای کار باشند.

 

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

  • سجاد

    بعد یک مشت بچه سال میگن زنوزی تحویل بده آخه توعه هوادار پنجاه هزار نمی‌دی بلیط بعد میگی تحویل بده تیمو واقعا این هواداران ترکتور را نابود میکنند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار