گوناگون

تقوی: یکی از بدترین روزهای زندگی‌ام بود

پارسینه: مجتبی تقوی با بیان اینکه جابجایی هایی هم که انجام دادیم نتوانست مانع از شکست سایپا شود خاطرنشان کرد: یکی از بدترین روزهای ورزشی ام را سپری کردم و قطعا باید برای بازیکنان سایپا هم همین گونه باشد. ما امروز اثری در سایپا درون زمین ندیدیم و باید در دو هفته باقی مانده تا پایان سال به پیروزی برسیم و این شکست را جبران کنیم.

مجتبی تقوی که عصر امروز پنجشنبه و پس از شکست 4 بر یک تیمش برابر پرسپولیس در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی با خبرنگاران گفتگو می کرد ضمن بیان این مطلب افزود: در نیمه اول ما اصلا عملکرد قابل دفاعی نداشتیم و 15 دقیقه اول خواب بودیم. متاسفانه هر چقدر هم که تلنگر خوردییم اثری نداشت و بیدار نشدیم.

وی در ادامه افزود: در نیمه دوم با تغییراتی که ایجاد کردیم شرایط مان بهتر شد و توانستیم به گل هم برسیم اما متاسفانه بازیکنانم نتوانستند از موقعیت هایی که به دست آوردند به خوبی استفاده کنند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در تحلیلش از دلایل افت سایپا در نیمه اول و دریافت سه گل گفت: ما از نظر تاکتیکی تکه تکه خوب بودیم. یعنی در بخش هایی از زمین عملکرد خوبی داشتیم و در بخش هایی نیز با ضعف های زیادی روبرو بودیم. شاید دلیلش این بود که ما برای این بازی چند بازیکن اصلی و تاثیرگذارمان را در اختیار نداشتیم که غیبت شان کاملا محسوس بود.

مجتبی تقوی با بیان اینکه جابجایی هایی هم که انجام دادیم نتوانست مانع از شکست سایپا شود خاطرنشان کرد: یکی از بدترین روزهای ورزشی ام را سپری کردم و قطعا باید برای بازیکنان سایپا هم همین گونه باشد. ما امروز اثری در سایپا درون زمین ندیدیم و باید در دو هفته باقی مانده تا پایان سال به پیروزی برسیم و این شکست را جبران کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا افزود: ما در دیدار برابر پرسپولیس قبل از آنکه به حریف ببازیم به خودمان باختیم که نتوانستیم نمایش خوبی داشته باشیم. جوان هایی هم که به میدان فرستادیم نتوانستند جای خالی غایبان را پرکنند. اعتقاد دارم فوتبال درس زندگی به همه می دهد و امروز هم به ما این درس را داد.

تقوی خاطرنشان کرد: با این شرایط دیگر چاره ای نداریم جز اینکه در دیدارهای آینده قبراق و سرحال وارد زمین شویم و بتوانیم سه امتیاز دیدارهای پیش رو را مال خود کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد