گوناگون

نکونام در استقلال ماندنی شد

نکونام در استقلال ماندنی شد

جواد نکونام فصل آینده هم سرمربی استقلال خواهد بود.

پارسینه: جواد نکونام با تصمیم مدیران هولدینگ خلیج فارس در استقلال ماندنی شد‌

ساعاتی پیش جواد نکونام با تصمیم مدیران هولدینگ برای یک فصل دیگر در استقلال ماندنی شد. هولدینگ خلیج فارس هم پس از این مساله و در نطر گرفتن مدت زمان باقی‌مانده از قرارداد استقلال تصمیم به ادامه همکاری با استقلال گرفت.

گفتنی است پیشتر شنیده می‌شد استقلال به دنبال جذب سرمربی خارجی است اما حالا نکونام در استقلال ماندنی شده است.

نکونام قراردادی ۳ ساله با استقلال به امضا رسانده و با توجه به این قرارداد و رضایت مدیران هولدینگ تصمیم گرفته شده تا برخی نقاط ضعف برطرف و تیمی قدرتمند برای فصل بعد بسته شود.

 

منبع: برنا

ارسال نظر

  • خلیج فارس

    وقتی یک مربی مثل نکونام ، یک فصل ، با کمترین امکانات و بازیکن مطرح نائب قهرمان لیگ می شود ، چه نیازی به لغو قرار داد هست ، مگر استقلال مربی مجرب ایتالیایی نداشت ، با زیباترین بازی و بهترین نتیجه ، چرا اخراجش کردید ؟! باشگاه استقلال و پرسپولیس ، محل کشمکش مربیانی که سالهای قبل مربی تیم بودند و دوباره دلشان می خواهد به تیم برگردند ، مدیران عاملی که به دنبال پول و رانت هستند و کسانی که از قبل باشگاه به نان و نوا ....... می رسند ، این وسط هواداران دو تیم هستند، که متضرر می شوند ، مجبورند در سرما و گرما در ورزشگاه فاقد امکانات ، برای بازی فوتبال هزینه کنند ، با این اوضاع و احوال اقتصادی وخیم و کشمکش و جدال حواشی فوتبال ، روحیه آنها را بهم می ریزد و حق و بیت المال به فوتبالیست می رسد و در حالی که اگر فوتبال و ورزش حرفه ای شود ، پول های باد آورده ای !! که در فوتبال هزینه می شود ، صرف عمران و آبادی و پیشرفت کشور می شود .‌

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار