گوناگون

آلمان ۱-۱ سوییس، هر دو تیم صعود کردند

آلمان 1-1 سوییس، هر دو تیم صعود کردند

امروز دو تیم آلمان و سوییس به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش پارسینه و به نقل از ورزش سه، سرنوشت گروه اول مسابقات یورو 2024 با انجام بازی‌های همزمان پیش از سایر گروه‌ها مشخص خواهد شد و اگرچه پس از صعود آلمان، 3 تیم دیگر هم هرکدام به میزانی شانس صعود خواهند داشت، اما تنها رخداد یک معجزه می‌تواند سرنوشت قابل تصور گروه را تغییر دهد.

در گروه نخست رقابت‌ها، آلمان نخستین تیم تورنمنت بود که صعودش به دور حذفی را با کسب 6 امتیاز قطعی کرد و امشب حتی در صورت قبول شکست صعودش به خطر نخواهد افتاد اما شاگردان ناگلزمن ترجیح می‌دهند برای دومین بار در تاریخ مسابقات پس از یورو 2012، صعود 9 امتیازی از گروه را تجربه کنند.

ترکیب سوئیس: یان زومر، سیلوا ویدمر، مانوئل آکانجی، بریل امبولو، رِمو فرولر، گرانیت ژاکا، ریکاردو رودریگز، دان اندویه، مشیل آئبشِر، فابیان شار و فابیان ریِدر

ترکیب آلمان: مانوئل نویر، آنتونیو رودیگر، جاناتان تاه، یوشوا کیمیش، کای هاورتز، تونی کروس، جمال موسیالا، فلوریان ویرتز، ماکسیمیلیان میتلشتات، ایلکای گوندوگان و رابرت آندریش

دقیقه ۱۰: با گذشت ده دقیقه آلمان کنترل بازی را در دست گرفته و شاهد موقعیت خاصی نبودیم.

دقیقه ۱۷: ارسال میتلشتات در محوطه جریمه به موسیالا رسید، اما قبل از ضربه زدن مدافع سوییس توپ را برگرداند که البته در این صحنه موسیالا با او برخورد کرد. در توپ برگشتی اندریش از پشت محوطه جریمه دروازه سومر را باز کرد اما VAR این گل را مردود اعلام کرد.

سوییس ۱-۰ آلمان (اندویه دقیقه ۲۹): پاس آئبیشر باعث شد فرولر از پشت محوطه جریمه به رسید و اندویه با یک ضربه نرم دروازه نویر را باز کرد.

دقیقه ۳۱: اندویه این فرصت را داشت تا دروازه نویر را برای بار دوم باز کند، اما این توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه بیرون رفت.

دقیقه ۴۱: پاس زمینی موسیالا از پشت محوطه جریمه به ویرتز رسید اما ضربه این بازیکن، از بالای دروازه بیرون رفت.

دقیقه ۵۸: تلاش آلمانی‌ها برای زدن گل تساوی بی‌ثمر بوده است و تا این لحظه شاهد موقعیت خوبی نبوده‌ایم.

دقیقه ۶۳: ارسال کیمیش با ضربه گوندوغان همراه شد اما این توپ هم تاثیری بر نتیجه نداشت.

دقیقه ۸۳: حرکت تند و تیز وارگاس با ضد حمله برای سوییس همراه شد و این توپ در کنج دروازه نویر آرام گرفت اما مشخص شد که وارگاس در موقعیت آفساید به توپ رسیده است.

آلمان ۱-۱ سوییس (نیکلاس فولکروگ دقیقه ۹۰+۲): ارسال بلند رائوم روی محوطه جریمه سوییس با ضربه سر فولکروگ همراه شد تا ژرمن‌ها در آخرین دقایق به گل تساوی برسند.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار