گوناگون

آلمان ۲-۰ دانمارک؛ صعود قاطع شاگردان ناگلزمن

آلمان 2-0 دانمارک؛ صعود قاطع شاگردان ناگلزمن

امشب دو تیم آلمان و دانمارک به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا برای رسیدن به جمع هشت تیم برتر تلاش کنند.

به گزارش پارسینه و به نقل از ورزش سه، هوای آلمان امشب بارانی پیش‌بینی شده است. حال و هوا بی‌شباهت به نبردهای باستانی نخواهد بود. ژرمن‌ها باید در برابر تیمی بایستند که وارثان ماجراجویی و تاخت و تاز در قلب اروپا هستند و باید زیر باران شدید از سد تیم سرسخت، جنگنده و غیر قابل پیش‌بینی دانمارک عبور کنند. برای میزبان رقابت‌ها آسان و حتی قابل تصور نیست در این مرحله با جام وداع کند و آلمانی‌ها یقینا ورزشگاه ایدونا پارک را مملو از جمعیت می‌کنند تا شاهد برتری تیم ملی کشورشان در برابر حریف باشند. حریف در تاریخ و شب‌های بارانی دیگری مثل امشب در دوران باستان ثابت کرده نه از تعداد کم سپاهیان خودشان و تعداد بیشتر ارتش حریف هراسی دارد و نه در هیچ مقطع تاریخی خودش را دست کم نخواهد گرفت. وایکینگ‌ها شب‌های بارانی‌تر از این را در برابر حریفانی بزرگ‌تر هم با صلابت و شایستگی پشت سر گذاشته‌اند؛ بنابراین نتیجه بازی برخلاف آب و هوای ورزشگاه خانگی دورتموند قابل پیش‌بینی نخواهد بود. تنها پدیده قابل پیش‌بینی درون میدان، کیفیت بازی 2 تیم است و یقین داریم برای به وجد آوردن سکوها کم نخواهند گذاشت. یورو 2024 با دیدار آلمان و دانمارک به اوج حساسیت خودش باز می‌گردد.

آلمان: نویر، رودیگر، رائوم، کیمیش، شلوتربک، آندریش، کروس، گوندوغان، سانه، موسیالا و هاورتس

دانمارک: اشمایکل، کریستنسن، وسترگارد، اندرسن، مائله،‌ هویبرگ، دلانی، باه، اولسن، اریکسن و هویلوند

آلمان ۲-۰ دانمارک (جمال موسیالا دقیقه ۶۸): سانتر اشلوتربک پشت مدافعان دانمارک فرود آمد و موسیالا در موقعیت تک به تک با اشمایکل به سادگی دروازه او را باز کرد.

دقیقه ۶۵: شلیک محکم هویلوند با مهار نویر همراه شد تا دروازه آلمان همچنان بسته بماند.

دقیقه ۶۳: حرکت تند و تیز سانه با همکاری این بازیکن و هاورتز همراه شد و یک-دوی آنها در محوطه جریمه تکمیل شد اما سانه ضربه خوبی به توپ نزد.

دقیقه ۵۸: استارت و کنترل فوق العاده هاورتز با یک ضد حمله برق آسا همراه شد اما ضربه چیپ او از کنار چارچوب فلزی اشمایکل گذر کند.

آلمان ۱-۰ دانمارک (کای هاورتز دقیقه ۵۳): کنج دروازه اشمایکل جایی بود که هاورتز توپش را به آنجا فرستاد و گل اول بازی را به ثمر برساند.

دقیقه ۵۰: موسیالا این شانس را داشت تا در مرکز محوطه جریمه سانه را صاحب توپ کند اما این اتفاق نیفتاد.

دقیقه ۴۸: ارسال اریکسن به داخل محوطه جریمه با توپ‌گیری میایله همراه شد که توپ توسط او به باکس محوطه برگشت داده شد و آندرسون با ضربه پای چپ خود دروازه نویر را باز کرد اما مشخص شد گل در موقعیت آفساید به ثمر رسیده است و گل رد شده است.

دقیقه ۴۵: پولسن در موقعیت تک به تک با نویر بود اما رودیگر با قدرت بدنی خود مانع شد و پس از آن هم هویلوند با توجه به خروج به موقع نویر نتوانست دروازه این تیم را باز کند.

دقیقه ۴۱: اشتباه اشلوتربک در شش قدم باعث شد هویلوند به موقع توپ گیری کند اما ضربه او با بی‌دقتی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۷: ارسال کروس مجددا دردسرساز شد ولی این بار ضربه سر هاورتز توسط اشمایکل مهار شد و موج دوم حمله هم توسط ویرتز پایه‌ریزی شد که این بار ضربه سر فولکروگ کیفیت لازم را نداشت.

دقیقه ۳۶: پس از ده دقیقه بازی مجددا از سر گرفته شد.

دقیقه ۳۵: بازی به دلیل شدت باران با نظر مایکل الیور داور انگلیسی بازی متوقف شد.

دقیقه ۳۰: ضربه ایستگاهی اریکسن به طرز خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۰: دانمارک موفق شد فشار اولیه تیم ملی آلمان را کنترل کند و اکنون در تلاش است تا بتواند با ضد حمله دروازه نویر را باز کند.

دقیقه ۱۱: مجددا ارسال کروس از روی نقطه کرنر روی سر اندریچ فرود آمد که این بار اشمایکل این توپ را سیو کرد.

دقیقه ۱۰: بازیسازی بینظیر رودریگز از عقب زمین توپ را به هاورتز رساند اما باز هم مهار خوب پیتر، توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه ۶: باز هم ارسال کروس از نقطه کرنر با ضربه سر اشلوتربک همراه شد اما این بار اشمایکل توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه ۳: ارسال کروس از روی نقطه کرنر با ضربه سر اشلوتربک همراه شد و توپ درون دروازه قرار گرفت اما مشخص شد مدافع ژرمن‌ها در هنگام ضربه زدن خطا صورت گرفته است.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار