گوناگون

مسابقات «قوی‌ترین سرباز» برگزار می‌شود

مسابقات «قوی‌ترین سرباز» برگزار می‌شود

رئیس کمیته قوی‌ترین مردان ایران از برگزاری رقابت‌های قوی‌ترین سرباز خبر داد.

به گزارش پارسینه؛ مسابقات قوی‌ترین مردان در نوروز 1403 پس از غیبتی طولانی، به قاب تلویزیون برگشت و با اقبال مردم، به عنوان پر بازدیدترین برنامه انتخاب شد. پس از استقبال دوباره مردم از این ورزش پرهیجان، از طرف کمیته قوی‌ترین مردان ایران مذاکراتی با وزارت دفاع صورت گرفت تا رقابت‌های قوی‌ترین سرباز نیز انجام گیرد.

محمود قراچورلو، رئیس کمیته قوی‌ترین مردان ایران در خصوص این برنامه، اظهار داشت: این مسابقات فرصت می‌دهد که کوچک‌ترها و جوانان، مورد تشویق بزرگ‌ترها قرار بگیرند. برنامه ما این است که قبل از مسابقات شهریورماه و در هفته دفاع مقدس این مسابقه را برگزار کنیم. در تلاش هستیم تا این طرح عملی شود و قوی‌ترین سرباز ایران، اسطوره اخلاق نیز باشد. به دنبال گسترش اخلاق و منش پهلوانی هستیم تا بتوانیم به قهرمانان خودمان با سجایای اخلاقی که دارند، تکیه کنیم نه لزوما قدرت زیاد.

امیر جمشید فولادی، رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی ستاد کل نیروهای مسلح نیز با حمایت از این رقابت و این طرح، عنوان کرد: طرح بسیار خوبی است و در آینده می‌تواند ابعاد بین المللی نیز داشته باشد. کافی است که در برگزاری اولین رقابت در کشور موفق باشیم و رقابت خوب و زیبایی را تجربه کنیم تا با دعوت از نیروهای نظامی کشورهای دیگر نیز بتوانیم به عرصه بین المللی پا بگذاریم و ابعاد تازه‌ای را شکل دهیم.

در اولین جلسه برنامه‌ریزی این رقابت، محمود قراچورلو، رئیس کمیته قوی‌ترین مردان، امیر جمشید فولادی، رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی ستاد کل نیروهای مسلح، محراب فاطمی، قهرمان نام‌آور مردان آهنین، سرهنگ حق‌شناس، مدیرکل ورزش و آمادگی جسمانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و علی حبیب‌الهی حضور داشتند.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار