گوناگون

انتقاد اسطوره منچستریونایتد از رفتار هواداران با مارکوس رشفورد

 انتقاد اسطوره منچستریونایتد از رفتار هواداران با مارکوس رشفورد

اندی کول، یکی از اسطوره‌های باشگاه منچستریونایتد، از رفتار هواداران این تیم با مارکوس رشفورد، مهاجم جوان و بومی منچستر، ابراز ناراحتی کرده است.

به گزارش پارسینه به نقل از طرفداری، پس از عملکرد ضعیف منچستریونایتد در فصل جدید، بسیاری از هواداران رشفورد را مقصر اصلی مشکلات تیم می‌دانند.

با وجود تلاش‌های رشفورد برای بهبود عملکرد منچستریونایتد زیر نظر اریک تن هاخ، برخی از هواداران از او ناامید شده‌اند. کول از این بازیکن جوان دفاع کرده و رفتار هواداران با او را "ناامیدکننده" خوانده است.

کول در مصاحبه‌ای گفت:

    این واقعاً ناامیدکننده است. من به عنوان یک هوادار یونایتد که سال‌ها در این باشگاه حضور داشتم، هرگز چنین برخوردی را با یک بازیکن بومی باشگاه ندیده بودم. من نمی‌دانم دقیقاً چه مشکلی برای راشفورد پیش آمده است. شاید مسائل شخصی بر عملکرد او تأثیر گذاشته باشد. اما او باید به اصول اولیه فوتبال برگردد و با عملکرد خوب، دوباره اعتماد هواداران را جلب کند.

رشفورد در فصل پیش نتوانسته به خوبی بدرخشد. این بازیکن مستعد پس از کنار گذاشته شدن از تیم ملی انگلیس برای بازی‌های آینده، فرصت خوبی دارد تا روی بازی خود کار کند و برای بازی‌های بعدی منچستریونایتد آماده شود.

دو بازی بعدی منچستریونایتد مقابل ساوتهمپتون و کریستال پالاس، اهمیت زیادی برای این تیم دارد و عملکرد رشفورد در این بازی‌ها می‌تواند آینده او در تیم را مشخص کند.

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد