گوناگون

تصویر مازراتی ۳۰ میلیاردی پسر قلعه نویی پربازدید شد+ عکس

تصویر مازراتی 30 میلیاردی پسر قلعه نویی پربازدید شد+ عکس

در اینجا عکسی از مازراتی هوتن امیر قلعه نویی را با شما به اشتراک می گذاریم.

به گزارش پارسینه؛ بعد از حرف های جنجالی مایلی کهن درباره ثروت افسانه ای قلعه نویی، سرمربی تیم ملی، حالا تصویری از مازراتی 30 میلیاردی پسر امیر  قلعه‌نویی پربازدید شده است.

 مصاحبه جنجالی محمد مایلی کهن درباره ثروت افسانه ای امیر قلعه نویی بار دیگر بحث درباره زندگی لاکچری آقازاده ها و ویژه خوارها را در کشور داغ کرده است.

1946685_375

 اظهارات مایلی کهن علیه قلعه نویی: این یارو در زمان حضور ایروانی در استقلال، 8 تا 10 هکتار زمین در کردان کرج گرفت / 6 ماه بعد زمین را فروخت و یک قصر در گاندی خرید / در همین زد و بند‌ها یک رستوران 800 متری هم دارد / فکر می‌کنم هزار میلیارد تومان پول دارد / آن وقت اگر 2 زار به کسی کمک کند، همه باید بفهمند.

1946686_514

محمد مایلی کهن که در سالیان گذشته بارها به امیر قلعه نویی حمله ور شده بود، در جدیدترین اظهاراتش علیه او از «آدم» خطاب کردن سرمربی تیم ملی اجتناب کرد و او را «یارو» خواند.

 

ارسال نظر

  • حافظ جهانگیری

    باسلام ادب آقا خدا وکیلی این بابا دوران فوتبالیش نه بازیکن تاپی بود نه تو زمان بازیگریش آنچنان پولی تو فوتبال بود این یارو این همه پول از کجا آمده که بچه این بابا باید مازراتی باید سواربشه

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد