گوناگون

مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶؛

برد بی رحمانه اردن مقابل فلسطین با درخشش یزان النعیمات

برد بی رحمانه اردن مقابل فلسطین با درخشش یزان النعیمات

تیم ملی اردن با یک بازی هجومی و درخشان فلسطین را شکست داد.

به گزارش پارسینه و به نقل از ورزش سه، تیم ملی فوتبال اردن با ارائه یک بازی هجومی و چشم‌نواز تیم ملی فوتبال فلسطین را شکست داد و با 4 امتیاز و تفاضل گل بهتر بالاتر از تیم ملی کره جنوبی قرار گرفت.

فلسطینی‌ها که در بازی نخست مرحله مقدماتی با خلق شگفتی کره جنوبی را در ورزشگاه خانگی آنها متوقف کرده بود، در دیدار مقابل اردن شکست سنگینی را تحمل کرد و در مقابل بازیکنان هجومی اردن تسلیم شد.

اردن در هفته اول مسابقات مقابل کویت تیمی شبیه به جام ملت‌های آسیا نبود و بازیکنان هجومی این تیم دور از انتظار ظاهر شدند اما در بازی با فلسطین مانند بازی‌های جام ملت‌ها، یزان النعیمات روی فرم ایده‌آلی قرار داشت و در کنار محمود المردی نمایش خیره‌کننده‌ای ارائه کرد تا این تیم سه بر یک به پیروزی برسد.

یزان النعیمات خیلی زود در دقیقه پنج برای اردن گلزنی کرد که در دقایق پایانی نیمه نخست وسام ابوعلی مهاجم تیم الاهلی مصر بازی را به تساوی کشید.

2079414

در نیمه دوم بازی فشار بازیکنان اردن بیشتر شد و با درخشش النعیمات، المردی و نور الروابده دو گل دیگر به ثمر رساندند و بازی را با نتیجه سه بر یک به پایان رساندند.

با این نتایج رقابت بین تیم‌های کره جنوبی و اردن برای صدرنشینی گروه B در اولین فیفادی مسابقات مقدماتی جام جهانی با صدرنشینی اردن به پایان رسید، البته این در حالی است که تیم ملی عراق مقابل کویت به کسب پیروزی نشود و در غیر این صورت عراقی‌ها بالاتر از کره و اردن کار خود را در هفته دوم پایان خواهند داد.

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد