گوناگون

گاف بزرگ درویش/ وقتی مدیرعامل پرسپولیس قانون را نمی داند!

گاف بزرگ درویش/ وقتی مدیرعامل پرسپولیس قانون را نمی داند!

مدیرعامل پرسپولیس در مصاحبه اش گاف بزرگی داد.

به گزارش پارسینه به نقل از خبر ورزشی، افزایش سقف بودجه برای تیم های آسیایی صدای پرسپولیس را در آورده و مدیرعامل این باشگاه مصاحبه طوفانی علیه مدیران فدراسیون فوتبال انجام داد. درویش در بخشی از مصاحبه اش حرف های عجیبی در خصوص امکان اضافه کردن ۳ بازیکن به لیست زد و آن را به دلال ها و فدراسیون فوتبال نسبت داد.

رضا درویش به عنوان مدیرعامل باشگاه بزرگ پرسپولیس این حق را دارد هر انتقادی به نوع عملکرد فدراسیون فوتبال در پرونده سقف بودجه و اتفاقات اخیر مطرح کند. ولی تحت هیچ شرایطی عدم اطلاع او از قوانین لیگ نخبگان که توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا از مدت‌ها قبل نوشته شد، تدوین و بعد ابلاغ شد، اصلا اتفاق قابل قبولی نیست.

قانون مهلت اضافه باشگاه‌ها برای ثبت قرارداد سه بازیکن دیگر به شریطی که از بازه زمانی ۲۲ شهریور تا ۱۰ آبان ثبت شده باشند و مهلت داشتن باشگاه‌ها برای اعمال برخی تغییرات در لیست خود برای بازی دوم، قانون فدراسیون فوتبال نیست و  از مدت‌ها قبل توسط AFC ابلاغ شد و متاسفانه این خیلی بد است که مدیرعامل باشگاه بزرگ پرسپولیس قانون نمی‌داند.

 ماده در ۲۹ تبصره ۴ بند ۲ مقررات AFC برای لیگ الیت آمده که تا ۳۱ اکتبر (۱۰ آبان) می شود ۳ بازیکن به لیست تیم ها اضافه یا اصلاح کرد.

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد