گوناگون

کار سخت مدافعان پرسپولیس برابر خط حمله زهردار الاهلی

کار سخت مدافعان پرسپولیس برابر خط حمله زهردار الاهلی

تیم الاهلی حریف پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا، در پیشانی خط حمله خود مهاجمان زهرداری دارد.

به گزارش پارسینه؛ پرسپولیس در اولین بازی خود در لیگ نخبگان در شرایطی به مصاف الاهلی عربستان می رود که این تیم در خط حمله بسیار زهردار است و با حضور بازیکنان بزرگ و نام آشنای فوتبال دنیا می تواند برای هر خط دفاعی خطرناک باشد.

ریاض محرز ستاره خط حمله این باشگاه سلطنتی به شمار می رود. این مهاجم الجزایری سابقه بازی در منچستر سیتی را دارد. الاهلی به خریدهای گران و اسمی که در تابستان گذشته داشت قانع نبوده و در پنجره امسال هم برای تقویت خط حمله خود ایوان تونی، مهاجم ملی پوش باشگاه برنتفورد را که با ۷۲ گل زده، برترین گلزن تاریخ زنبورهای انگلیس بود را جذب کرد تا مثلث خطرناکی را با محرز و فیرمینو تشکیل دهد.  

تونی با سابقه ۷۲ گل در ۱۴۱ بازی با برنتفورد، مهاجم ملی انگلیسی‌ها محسوب می‌شود که سه فصل در لیگ برتر به میدان رفت و درنهایت با وجود پیشنهادهای زیاد به پیشنهاد بزرگ عربستان پاسخ آری بدهد. از این رو تقابل خط دفاعی پرسپولیس با رهبری الکسی گندوز با خط آتش این تیم عربستانی قطعا از جذابیت های خاص این بازی خواهد بود.

این پنجمین تقابل تاریخ دو تیم است. در مصاف های گذشته ۲ برد سهم سرخپوشان ایرانی و یک برد سهم سبزپوشان سعودی بوده و یک دیدار نیز با نتیجه تساوی به پایان است.

 

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد