گوناگون

تاریخ و ساعت دقیق برگزاری بازی تیم ملی فوتسال ایران و مراکش

تاریخ و ساعت دقیق برگزاری بازی تیم ملی فوتسال ایران و مراکش

برنامه و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های جام‌جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد. بازی فوتسال ایران و مراکش کی و چه ساعتی است؟

به گزارش پارسینه و به نقل از نبض بورس؛ رقابت‌های مرحله گروهی مسابقات جام‌جهانی فوتسال ۲۰۲۴ به میزبانی ازبکستان به پایان رسید و تیم‌های ملی فوتسال هلند، اوکراین، اسپانیا، ونزوئلا، برزیل، کاستاریکا، ایران، مراکش، پرتغال، قزاقستان، آرژانتین، کرواسی، تایلند، فرانسه، پاراگوئه و افغانستان به‌عنوان ۱۶ تیم برتر جواز حضور در مرحله یک‌هشتم نهایی دهمین دوره جام‌جهانی را به‌دست آوردند.

بازی فوتسال ایران و مراکش کی و چه ساعتی است؟

در این مرحله یک هشتم نهایی همان گونه که ملاحظه می‌کنید ایران روز ۵ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۶ به وقت ایران به مصاف تیم مراکش خواهد رفت. ساعت و زمان سایر بازی‌های یک هشتم نهایی جام جهانی فوتسال را ملاحظه می‌کنید.

بازی فوتسال ایران و مراکش کی و چه ساعتی است؟

 نتیجه جدیدترین رویارویی ایران و مراکش

پیش از حضور در جام جهانی تیم‌های ایران و مراکش فروردین‌ماه در تورنمنت چهارجانبه ویتنام به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۵ بر ۴ شیرهای اطلس به پایان رسیده و حالا فرصت انتقام برای شمسایی و شاگردانش در جام جهانی بوجود آمده است.

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد