گوناگون

شکایت چندباره پرسپولیس از بیرانوند

شکایت چندباره پرسپولیس از بیرانوند

صحبت‌های گلر تراکتور به مذاق پرسپولسی‌ها خوش نیامده است.

به گزارش پارسینه به نقل از طرفداری، علیرضا بیرانوند ، دروازه‌بان سابق پرسپولیس، به دلیل اظهارات جنجالی اخیرش درباره باشگاه پرسپولیس با شکایت رسمی این باشگاه روبرو شده است.

بیرانوند در اظهاراتی عجیب مدعی شده است که مبلغی را به عنوان شیرینی به مدیران پرسپولیس پرداخت کرده و حالا قصد دارد آن را پس بگیرد.

باشگاه پرسپولیس با طرح شکایتی از بیرانوند به اتهام افترا و نشر اکاذیب، وارد فاز جدیدی از اختلافات با این دروازه‌بان شده است. این در حالی است که پیش از این نیز بین دو طرف اختلافاتی وجود داشت و پرونده‌های حقوقی مختلفی بین آنها در جریان است.

اظهارات جنجالی بیرانوند چه بود؟

بیرانوند در مصاحبه‌ای پس از بازی تراکتور و فولاد، با طرح ادعای دریافت رشوه از سوی مدیران پرسپولیس، موجی از حواشی را در فوتبال ایران ایجاد کرد. او مدعی شد که مبلغی را به عنوان شیرینی به مدیران پرسپولیس پرداخت کرده تا الحاقیه قراردادش تمدید شود.

واکنش پرسپولیس به اظهارات بیرانوند

باشگاه پرسپولیس با رد ادعای بیرانوند، از او به دلیل نشر اکاذیب و افترا شکایت کرده است. سرخپوشان پایتخت معتقدند که اظهارات بیرانوند به اعتبار باشگاه لطمه زده و باید پاسخگوی این ادعاهای بی‌اساس باشد.

ادامه دار شدن اختلافات پرسپولیس و بیرانوند

با طرح این شکایت، اختلافات بین پرسپولیس و بیرانوند وارد فاز جدیدی شده است و به نظر می‌رسد که این اختلافات به زودی به نتیجه نهایی نرسند. باید منتظر ماند و دید که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال چه حکمی در این پرونده صادر خواهد کرد.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد