گوناگون

حمله پرویز مظلومی به اشکان دژاگه؛ بازیکن شاخصی نیست!

حمله پرویز مظلومی به اشکان دژاگه؛ بازیکن شاخصی نیست!

پرویز مظلومی، سرمربی اسبق استقلال در اوایل دهه ۹۰ شمسی به شدت منتقد شیوه انتخاب ملی‌پوشانی بود که در خارج از ایران متولد شده یا زندگی کرده بودند.

به گزارش پارسینه به نقل از خبر ورزشی، کارلوس کیروش از سال ۱۳۹۰ سراغ بازیکنانی رفت که در خارج از ایران متولد شده یا رشد کرده بودند. او در راستای همین سیاست اشکان دژاگه را به ایران آورد و پیراهن تیم ملی را بر تنش کرد. حرکتی که در مورد رضا قوچان‌نژاد هم انجام شد ولی پرویز مظلومی به شدت منتقد انجام چنین کاری بود.

خبرورزشی ۲۱ مهر سال ۱۳۹۲ تمام مصاحبه‌های سرمربی اسبق استقلال پیرامون بازیکنان مذکور را در قالب یک گزارش منتشر کرد. مظلومی با اشاره به دعوت از اشکان دژاگه، توانایی فنی این بازیکن را مورد نقد قرار داده و گفته بود: بازی دادن به فوتبالیستی که اصلا در فوتبال ایران رشد نکرده و با فضای ما آشنایی ندارد، کاری غیراصولی بود. از طرف دیگر، دژاگه به لحاظ فنی هم بازیکن شاخصی نیست و در فوتبال خودمان می‌توان بهتر از او را پیدا کرد (اشکان دژاگه با ولفسبورگ قهرمان بوندسلیگا شد)

مظلومی که در مقطعی از حضور فریدون زندی در تیم ملی نیز انتقاد کرده بود ولی در سال ۹۰ این بازیکن را خودش به جمع آبی‌پوشان اضافه کرد، پیرامون رضا قوچان‌نژاد مهاجمی که دو جام جهانی برای ایران بازی کرد و گل صعودمان به جام جهانی ۲۰۱۴ را به ثمر رساند نیز حرف فوق‌العاده عجیبی زده و گفته بود: نمی‌دانم رضا قوچان‌نژاد را از کجا پیدا کرده‌اند و به تیم ملی ایران آورده‌اند چون او به نظر من در حد لیگ آزادگان است!

 

خبرورزشی‌گردی| طغیان پرویز مظلومی علیه کارلوس کیروش؛ بازی دادن به دژاگه غیراصولی بود!/ رضا قوچان‌نژاد در حد لیگ آزادگان است!

 

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد