گوناگون

نگاهی به قابلیت های جدیدترین پهپاد کامیکازه اوکراین برای نابودی استحکامات نظامی+ عکس

 نگاهی به قابلیت های جدیدترین پهپاد کامیکازه اوکراین برای نابودی استحکامات نظامی+ عکس

صنعت دفاعی اوکراین در حال توسعه SkyFall، یک سامانه پهپاد کامیکازه با قابلیت برخاست عمودی، برد ۴۰ تا ۶۰ کیلومتر و کلاهک ۵ کیلوگرمی برای استفاده در برابر خودروهای زرهی و استحکامات است.

محمدرضا اسکندری 

به گزارش پارسینه به نقل از Euromaidan Press، اوکراین در حال توسعه یک پهپاد کامیکازه جدید به نام SkyFall است که برای نابودی وسایل نقلیه زرهی و استحکامات در برد ۴۰ تا ۶۰ کیلومتر طراحی شده است. به گزارش Militarnyi، این هواپیمای بدون سرنشین (UAV) ، توسط StarkDefence، که یک شرکت اوکراینی متخصص در توسعه هواپیماهای بدون سرنشین است، ساخته شده و در حال حاضر پروژه SkyFall در مرحله آزمایش است. این شرکت در حال انجام آزمایش های داخلی با تمرکز بر عملکرد سیستم هدایت تحت شرایط مختلف و همچنین واحد رزمی و پروتکل های ایمنی است.

به گفته یکی از نمایندگان شرکت StarkDefence که با Militarnyi صحبت کرده است، سیستم SkyFall شامل یک ایستگاه کنترل و سه تا پنج پهپاد تهاجمی است. این پهپاد دارای قابلیت برخاستن و فرود عمودی است که نیاز به وسایل پرتاب ویژه را از بین می برد.

IMG_۲۰۲۴۰۸۳۱_۱۳۵۲۳۲

این پهپاد مجهز به کلاهک ۵ کیلوگرمی(با قابلیت انفجار شدید) از یک سیستم هدایت بومی برای هدف قرار دادن اجسام متحرک و ثابت در روز یا شب استفاده می کند. پهپادهای کامیکازه SkyFall زمانی موثرتر هستند که با پهپادهای شناسایی برای شناسایی هدف و سیگنال هماهنگ شوند.

یکی از ویژگی های کلیدی پهپاد SkyFall توانایی آن در توقف ماموریت ها در صورتی است که هدف قبلاً مورد اصابت قرار گرفته باشد یا از محل خارج شده باشد. در چنین مواردی، پهپاد می تواند به پایگاه بازگردد، به صورت عمودی فرود بیاید و پس از شارژ مجدد باتری خود، برای استفاده مجدد آماده شود.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد