گوناگون

رونمایی از پهپادهای جدید هیدروژنی برای مأموریت های لجستیکی پیشرفته

رونمایی از پهپادهای جدید هیدروژنی برای مأموریت های لجستیکی پیشرفته

پارسینه: شرکت Heaven Drones ، یک خط پهپادی سری H2D200 هیدروژنی را در موناکو معرفی کرد.

به گزارش پارسینه به نقل از drone life، شرکت heaven Drones یکی از شرکت‌کنندگان پیشرو در تکامل فناوری پهپاد از طریق سوخت هیدروژنی، سری H2D200 را در موناکو معرفی کرده است که از پهپادهای جدید هیدروژنی است. این نسخه نشان‌دهنده یک گام رو به جلو در تلاش‌های HevenDrones برای تأثیرگذاری بر صنعت هواپیماهای بدون سرنشین و حل مشکل پایدار استقامت پرواز با استفاده از نیروی هیدروژن است.

شرکت Heaven Drones دو مدل جدید H2D200 و H2D250 را راه‌اندازی کرده است که از هیدروژن در عملکرد پهپاد استفاده می‌کند.

فناوری پهپادهای هیدروژنی

شرکت HevenDrones از چگالی انرژی هیدروژن و مزایای زیست محیطی ان برای تعریف مجدد قابلیت های پهپاد استفاده کرده است. پهپاد H2D200، قادر به حمل محموله تا ۴.۵ کیلوگرم است که نشانگر پیشرفت در استقامت و دقت است. دارای بردی تا ۵۱۰ کیلومتر و زمان پروازی تا ۴ ساعت است که استاندارد جدیدی را برای پهپادهای کوچکتر تعیین می کند و قابلیت شناور ماندن را حفظ می کند.

پهپاد H2D250 که برای بارهای تا ۱۰ کیلوگرم طراحی شده است، عملکرد بهتری را ارائه می دهد. H2D250 با داشتن بردی تا ۷۵۰ کیلومتر و زمان عملیاتی تا ۸ ساعت بدون به خطر انداختن قابلیت های شناور، کاربردهای متنوعی از جمله ماموریت های لجستیکی پیشرفته را برآورده می کند.

لوینسون، مدیر عامل شرکت HevenDrones، دیدگاه خود را بیان کرد: "ما در یک لحظه مهم در صنعت هواپیماهای بدون سرنشین هستیم. سری H2D200 نه تنها نشان دهنده پیشرفت در فناوری هواپیماهای بدون سرنشین است، بلکه نشان دهنده تعهد ما به ساخت اکوسیستم هوشمندتر در آسمان با استفاده از قدرت هوش مصنوعی است. با استفاده از این پهپادهای جدید هیدروژنی ، هدف ما این است که امکاناتی را که پهپادها می توانند به دست آورند، بازتعریف کنیم و از یک منبع سوخت تمیز و در دسترس استفاده کنیم. ما مشتاقانه منتظر ارائه این نوآوری ها به جهان و مشارکت با سازمان هایی هستیم که دیدگاه ما را به اشتراک می گذارند".

مشارکت HevenDrones در انجمن هیدروژن موناکو بر تعهد این شرکت به نوآوری در فناوری پهپادهای جدید هیدروژنی و همسویی با تلاش‌های جهانی برای ترویج راه‌حل‌های انرژی پاک و کارآمد تأکید دارد.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار