گوناگون

شرف الشمس چیست آیا عقیق است؟

شرف الشمس چیست آیا عقیق است؟

علاقه مندان به انگشتر و زیبایی هر ساله در فروردین زیاد نام شرف الشمس را می شنوند و صحبت از حکاکی شرف الشمس بسیار به میان می آید ولی واقعیت آن چیست ؟ ایا مانند عقیق یمنی که بسیار در احادیث سفارش شده و یا فیروزه زیبای نیشابوری که محبوبیت فراوانی در میان علاقه مندان به انگشتر دارد یک نگین است ؟ که روی آن حکاکی هایی صورت می پذیرد ؟ جواب ما خیر است ، در اصل شرف الشمس مبحثی نجومی است که در ادامه به آن می پردازیم.

تاریخ دقیق حکاکی شرف الشمس در نجوم چه زمانی است

در طول دایره ی بروجی زمانی که خورشید به 19 درجه رسید حالت شرف الشمس اتفاق افتاده و باید بدانید که امسال این حالت قبل از ظهر 20 فروردین انجام می پذیرد نه 19 فروردین یعنی در اصل یک چیز کاملا تقویمی نیست و حساب کتاب خاص نجومی خود را دارد و افرادی که اقدام به حکاکی شرف الشمس می نمایند باید نسبت به این امر آگاه باشند ان شاء الله

حتی بین منجمان قدیمی از کشورهای هند و یونان دراین رابطه اختلاف بوده است و برخی این حالت را به ماه اردیبهشت نیز منسوب دانسته اند که افرادی می گویند به نظر می رسد درست باشد. افراد باید توجه کنند این موضوع برای روشن شدن دقیق آن نیاز مبرم به بررسی و مطالعات نجومی توسط اشخاص متخصص دارد.

شرف الشمس چیست آیا عقیق است؟

ثبت سفارش حکاکی شرف الشمس از سایت

شما عزیزان علاقه مند به سفارش حکاکی شرف الشمس در زمان مخصوص همراه با رعایت اداب توسط استاد کاربلد می توانید از طریق سایت سی صد چهل می توانید به صورت آنلاین از بین بیش از 1000 مدل انگشتر ، دستبند ، گردن آویز و .... حتی نگین خالی ، اقدام به ثبت سفارش خود به صورت کاملا آنلاین نموده و محصول مورد نظر خود را پس از حکاکی در روز مخصوص در درب منزل تحویل بگیرید یک خرید آسان وبی دردسر برای مشکل پسندان با قیمت های استثنایی به نوعی خرید مستقیم از کارگاه محسوب شده و با حذف واسطه ها یک خرید شیرین را برای شما بزرگواران رقم می زند ، نکته جالب این بوده که این گروه هدیه یک عدد حرز امام جواد علیه السلام اصل روی پوست به رایگان از فروشگاه سی صد چهل به عنوان هدیه تقدیم خواهد گردید ان شاء پس هر چه سریعتر برای ثبت سفارش دعای شرف الشمس اینجا کلیک کنید تا شرف الشمس را راحت خرید کنید.

نکته مهم در رابطه با حکاکی

به نظر می آید حکاکی این نقوش بر روی انگشتر یا همان نگین زرد بر اساس یک ساختار سلوکی خاص به نتیجه خواهد رسید ان شاء الله و عزیزان این کار باید این موضوع اذن و نظر بدهند نه این که هر کسی با اندک آشمایی حکاکی این کار را انجام دهد و همچنین باید به اطلاع برسانم که مطلبی تحت عنوان شارژ شرف الشمس در جایی دیده نشده و حداقل ما هر چه گشتیم درمنابع و مستندات و در میان اساتید چیزی تحت عنوان شارژ آن نیافتیم ، پس برای کسانی که دنبال این مطلب هستند باید به عرض برسانم که در این رابطه تحقیق کامل انجام داده و تا به نتیجه و یقین نرسیده دست به این کار نزند و از نظر ما نیز مطالب تایید شده نمی باشد.

شرف الشمس چیست آیا عقیق است؟

کلیپ جالب استاد صمدی آملی در رابطه با توضیحات نجومی شرف الشمس

اخیرا کلیپی از استاد صمدی آملی که از شاگردان برجسته آیت الله حسن زاده آملی می باشد در رابطه با شرف الشمس در فضای مجازی پخش گردید که مربوط به مباحث نجومی بود و اشاره به گردش زمین به دور خورشید و تاریخ دقیق حکاکی دارد و توضیحات بسیار جالب اینشان دارد که با جستجو تحت عنوان نظر علامه حسن زاده آملی درباره دعای شرف الشمس در گوگل به راحتی به این کلیپ خواهید رسید و اطلاعات مفیدی کسب خواهید کرد و تعدادی اشعار و مقالات مفید در این زمینه در کنار این کلیپ ارائه شده که پیشنهاد می کنیم حتما قبل از هر گونه تهیه و سفارش حکاکی اقدام به مشاهده آن فرمایید.

در رابطه با این حرز باید عرض کنم که پنج اسم اعظم خداوند به نحوه ای مخصوص حکاکی می‌شود که حکاکی آن کار هر شخصی نیست و در مجموعه ی ما توسط استادی مجرب این کار صورت می پذیرد . می‌گویند حکاک این اسامی باید انسانی پاک باشد و باید قوانین حکاکی این ذکر را رعایت کند.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد